Detta var den 5:te valkompassen jag gjorde och jag är lite imponerad av att jag fått samma parti överst i alla (L). Borde kanske ta och rösta på dem.
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Jag måste erkänna att förra året när det var kyrkoval så gjorde jag om valkompassen tre gånger tills jag blev nöjd med resultatet. :D
 
  • Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
Nefrums Nefrums skrev:
Detta var den 5:te valkompassen jag gjorde och jag är lite imponerad av att jag fått samma parti överst i alla (L). Borde kanske ta och rösta på dem.
Nä, jag tycker att du skall hålla dig till soffliggarpartiet i år ;)
 
  • Gilla
Nefrums
  • Laddar…
Ganska roligt att jag har Sd och v och mp i topp. Dom står ganska långt ifrån varandra.
 
  • Stolpdiagram som visar matchning med svenska politiska partier: SD toppar med 57%, följt av MP, V, C, KD, M, S, och L.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
T twoody skrev:
Ganska roligt att jag har Sd och v och mp i topp. Dom står ganska långt ifrån varandra.
Hur lyckades du med det?
Det är ju som att vara både höger- och vänsterhänt, och samtidigt ha tummarna mitt i... :)
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Hur lyckades du med det?
Det är ju som att vara både höger- och vänsterhänt, och samtidigt ha tummarna mitt i... :)
Kanske har en släng av schizofreni
 
Mikael_L
Nefrums Nefrums skrev:
Detta var den 5:te valkompassen jag gjorde och jag är lite imponerad av att jag fått samma parti överst i alla (L). Borde kanske ta och rösta på dem.
Gör det, för KoW's skull ... :crysmile:
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Mikael_L
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Jag måste erkänna att förra året när det var kyrkoval så gjorde jag om valkompassen tre gånger tills jag blev nöjd med resultatet. :D
Jag har än så länge aldrig gjort någon valkompass.

Vad är meningen?
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag har än så länge aldrig gjort någon valkompass.
Vad är meningen?
Jo, det är ju om man inte vet vad man vill och vad man tycker.
Då kan man be SVT eller Aftonbladet tala om det, så slipper man tänka själv.
Smart va!
Och bekvämt :geek:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.