Det skulle vara roligt att höra. Bor ni i hus (villa eller radhus) eller i lägenhet (bostadsrätt eller hyresrätt)? Är huset gammalt eller nytt? Inne i stan eller på landet?
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Det skulle vara roligt att höra. Bor ni i hus (villa eller radhus) eller i lägenhet (bostadsrätt eller hyresrätt)? Är huset gammalt eller nytt? Inne i stan eller på landet?
Hyresrätt i Gränna.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Det skulle vara roligt att höra. Bor ni i hus (villa eller radhus) eller i lägenhet (bostadsrätt eller hyresrätt)? Är huset gammalt eller nytt? Inne i stan eller på landet?
Lägenhet, därefter en villa i 27 år på landsbygden. Nu sedan 2010 i bostadsrätt centralt i Kungsbacka.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Bostadsrätt i Tynnered i Göteborg. Är uppvuxen i hyresrätt i samma område.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag växte upp i en stadsdel utanför Gävle och där i radhus. Sedan hyresrätt fram till 2015 då vi köpte en bostadsrätt på söder i Gävle, en fastighet byggd 1923.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Det skulle vara roligt att höra. Bor ni i hus (villa eller radhus) eller i lägenhet (bostadsrätt eller hyresrätt)? Är huset gammalt eller nytt? Inne i stan eller på landet?
I bostadsrätt i innerstan i Stockholm idag. Under mitt liv har jag bott i hyresrätt och bostadsrätt, studentkorridor, andrahand
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Bor i en Villa i Linköping
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
1,5-plans villa byggt ca 1971, på en ås mellan radhus/hyreshusområde och ett område med 30-talsvillor, ca 150 meter från Vänern.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.