Jag bor i ett hus från 50-talet och har en kombinerad ytterbelysning och husnummer i en tidstypisk trekantig lampa. Nu har den gått sönder och jag vet inte var jag kan köpa en ny. Några tips?
 
  • lampa.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • hus.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
TS har ett PM från mig ...
 
D davson skrev:
Jag bor i ett hus från 50-talet och har en kombinerad ytterbelysning och husnummer i en tidstypisk trekantig lampa. Nu har den gått sönder och jag vet inte var jag kan köpa en ny. Några tips?
Hej,
Vi har samma problem som du att en lampa gått sönder - hade du någon tur och hittade en??

Vänliga hälsningar
Anneli
 
Stort tack!! Har letat I över ett år.

Soliga hälsningar
Anneli
 
  • Gilla
vincenthema
  • Laddar…
Varför är det olika pris på siffrorna? :thinking:
 
  • Gilla
Nybyggarn
  • Laddar…
R
useless useless skrev:
Varför är det olika pris på siffrorna? :thinking:
Bra fråga , ingen aning men lite av att någon måste ha en och då sätts priset efter vad som
kan vara smärtgränsen :sick:, inget ovanligt i olika sammanhang , bil, båt , EL till hus
 
Tack, fast den var vägghängd. Jag behöver en som sitter under taket till porten. Men det fanns I första tipset så jag är toknöjd.
Trevlig helg,
Anneli
 
R
A AnneliBromma skrev:
Tack, fast den var vägghängd. Jag behöver en som sitter under taket till porten. Men det fanns I första tipset så jag är toknöjd.
Trevlig helg,
Anneli
Då är det en hel armatur du är ute efter och ev .ersättning för något , tänk då på att dom måste monteras
på lite speciellt sätt
Är det gänga på foten så kan glaset sitta snett när det skruvas i , du får kolla hur fästskruvarna kommer
innan foten sätts fast så det stämmer med att glasets spets kommer utåt
 
  • Gilla
AnneliBromma
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.