Svaret är x.
För att musik ska man kunna njuta av överallt!
 
svar X. 3 340 gram

Varför?

Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet...
 
Svar: X. Person bär trådlösa hörlurar, delvis dolda av en burk, symboliserar önskan om bättre "o-burkigt" ljud. 3 340 gram

Sonen fyller år och jag vill gärna bidra med lite bättre o-burkigt ljud. Bärbar och vattentålig låter precis som hans grej! Den lär få följa med på skateäventyr bl.a. De tekniska finesserna kommer passa honom utmärkt, och alla möjligheter till nedladdning osv. – OJ, vilken present detta blir. Jag skulle bli världens mest omtyckta farsa!!
 
Svar: X

Drar idag ut en högtalarkabel från villan till lusthuset (ca tio meter) om man vill sitta där och lyssna på musik.
Brukar bli ett par kablar som förbrukas under en vinter. Även solen går hårt mot kablarna.
 
Svar: 3340g

Den hade varit det perfekta tillbehöret till poolhuset som håller på att ta form! Hade varit kanon på invigningsfesten att kunna göra bomben som premiärdopp till tonerna av en fanfar!
 
X. 3 340 gram
Hösten kan lätt bli grå och trist,
och ett jättekalas står i topp på makens bucketlist.
Så i november på hans 50-årskalas,
vill jag överraska med skön musik och häftig bas.
Med Harman Kardon ser jag världens chans,
att få bjuda upp till härlig dans.
Med en grym högtalare kan jag äntligen sätta färg,
skapa en "födelsedag de luxe" åt Kenneth Norberg.
 
D09
Svar X

Vintern närmar sig och uterinken ska snart byggas upp :D

Har belysning, discolampa och det hade varit grymt om ljudet kunde komma från en Harman Kardon. :love:
 
  • Discoljus som reflekteras på en isig yta framför en byggnad i mörkret, förberedelse för uterink.
Svar: x

Så slipper jag låna min dotters högtalare hela tiden.
 
Stort grattis önskar vi Pytt som vinner veckans tävling och därmed tar hem en blåtandshögtalare från Harman Kardon. Vi hoppas att musiken ska inspirera dig till att få klart husmålningen och att du har lite mer tur med vädret framöver. Grattis igen!

Motivering: Anledningen till att det började regna efter den långa torkan var att jag fick tummen ur och köpte fasadfärg för att måla om huset...men om det mot förmodan kommer bli möjligt för mig att fortsätta målandet, eller om jag trotsar regnet för att fixa med några av de tusentals andra utomhusprojekt som jag inte orkat med i hettan, så vore det perfekt med en vattentät högtalare för att fixa underhållningen under tiden.
 
  • Gilla
Pytt
  • Laddar…
3340 är svaret. Skulle vara perfekt att kunna streama favorit musik på fritids huset: altanen , bastun , uteköket dvs. överallt jag vill njuta av bra musik!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.