Mitt svar: X.3340 gram
Denna sommar blev altanen färdigställd och möblerna inhandlade. Njutningen var total när vi sattt ute dessa vackra sommarkvällar och såg solen sänka sig bakom skogsbrynet. Det enda som saknades var lite fin bakgrundsmusik som extra stämningshöjare så en Omni50+ från Harman Kardon skulle bii pricken över i:et för oss.
 
X. 3340g

Som den musikälskare jag är skulle jag verkligen behöva denna för att få vettigt ljud i köket, badrummet, på altanen, i sovrummet, i garaget, när jag renoverar, etc, etc. Den skulle lyfta mitt liv till nya höjder!
 
Svar: x - 3340gram

Efter en tuff renovering i egen regi där vi nu inrett det mesta återstår bara att fylla huset med lite liv och samtidigt få lite avkoppling. Lite musik i hemmet hade varit fint och än hellre från en riktig högtalare istället för bara mobilen som idag.
 
X. 3 340g

Den pjäsen skulle vara kronjuvelen i mitt snart färdiga lilla uterum. Föremål för alla gästers trånande blickar på den stundande kräftskivan/ invigningsfesten..
 
X. 3 340 gram

Nybyggd altan och utekök med tillhörande bar under uppbyggnad, lite kompletterande
musik till fina sommarkvällar i baren skulle inte sitta fel.
 
Svar X 3340 g.
Okej min man har pajat min fina rosa & nu falu rödfärg min vita.
Denna ska jag hålla för mig själv :love:
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad trådlös högtalare från Harman Kardon

[bild]

Denna veckan har du chans att ta hem bluetoothhögtalaren Omni50+ från Harman Kardon. Det som gör den extra speciell är att den är multirum-förberedd och kan därför kopplas ihop med andra högtalare trådlöst och sedan spela samma musik som dem. Har du flera stycken kan du placera dem i olika rum och på så vis få ett komplett multirumsystem. Samtidigt är den bärbar och vattentålig så att du kan ta med dig den ut på uteplatsen. Fem timmars batteritid borgar för lång tid med skön musik. Harman Kardon Omni50+ stöder flera streamingtjänster såsom Spotify, Google Cast, Deezer, Qobuz och Tidal. Utöver det får användaren tillgång till innehållet på mobilen eller surfplattan genom appen Harman Kardon Controller. Den är även kompatibel med Spotify Connect samt har inbyggd Chromecast.

Totalt värde cirka: 5 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger Harman Kardon Omni50+?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 3 290 gram
X. 3 340 gram
2. 3 400 gram

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 24 augusti.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Harman Kardon. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Harman Kardon för att de sponsrar den här tävlingen.
Den väger: X. 3340 gram.
Jag vill gärna ha den på landet där jag saknar en bra musikanläggning. Jag är imponerad av HK och deras produkter och denna version med sina olika funktioner blir perfekt där för mina behov!
Att få väcka min fru med nybakade scones och Nora Jones spelandes i denna tror jag blir toppen! :)
/Anders
 
Svar: X

Skulle vilja ha bra ljud i garaget när jag är där ute och grejar, gärna med riktigt bra ljud så man kan störa grannarna lite också ;) I garaget är det ett stort plus när den tål vatten. Sen är det ju toppen att man kan bygga ut med fler högtalare i efterhand (y)
 
Svar x
Dottern lyssnar på Spotify nonstop,
Hon tog med sig sin bluetooth högtalare till stranden i somras och den blev stulen:(
Nu var det absolut ingen värsting men hon blev väldigt ledsen och vill ha en ny.
Så en värsting till högtalare skulle göra henne glad.
 
X. 3 340 gram

Vi behöver något rejält som överröstar maskinerna hemma.
 
x: 3340 gram.

Jag behöver uppgradera från standard definition speakerless, till wireless high definition speaker.
 
X. 3 340 gram är rätt svar
och vill vinna för när man äldre får man ju inte så mycket presenter och fyller år 17e september vore en grym paket från mig till mig <3
 
X. 3 340 gram

För att jag ska få till bra ljud på kontoret, istället för den skorrande telefonen.
 
X. 3340 g

Efter en lång sommar med outhärdlig tonårsmusik önskar jag få inviga hösten med ljuvare toner. Smekande jazz, oförarglig Old School Hip Hop och gammal hederlig, redig rock. Nu är det min tur. Jag ska ge igen. Köket, ja hela huset och trädgården – i ur och skur – ska åter ljuda av VÄL-LJUD!! Because I’m worth it.
 
Svar x
Varför skruva med obekväma lurar,
HK har nu kommit på en trevlig idé,
två kan nu digga när de sågar och klurar,
med denna så får de musiken brevé.

//Kristoffer
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.