Letar efter väggmotiv till barnrum. Exempelvis nalle puh, men också andra, såsom bilar, traktorer m.m.
Någon som vet var jag kan hitta det?
 
Om du menar 'Wallies' så finns de tex. här, www.inreda.com.

Menar du schabloner att måla efter så brukar de finnas på färgbutikerna, vissa tillverkare har även schabloner att ladda ner på sin hemsida (Alcro tror jag), iof. troligen inte just Nalle Puh.

MVH//Christina.
 
www.posterdreams.com finns det fototapeter. (500-600kr) Det är stora stora klisteraffischer för tex en fondvägg... Hittar man inget motiv som passar kan man ta med valfri bild till arkitektkopia så ordnar dom det. Till en smärre förmögenhet säkert :-/

Men det kan nog bli tjusigt ;)

//Ulrika
 
Det är mer åt "wallies" hållet jag är ute efter. Jag såg nämligen ett jätte fint barnrum inne på hemnet.se (i ett hus som var till salu) Det var Nalle Puh och hans vänner på väggen. Har kikat på wallies på nätet men har då bara hittat traktorer, bilar m.m.
Det här som jag såg verkade vara mer i plast...
 
Björken skrev:
http://www.andyslinens.com/acatalog/Winnie_the_Pooh_Wall_Decor.html

Här finns det mycket för barnrummet! Vad jag kan se finns det även lite större väggbilder och inte bara tapeter och bårder.
Yes, där hade vi det! Tackar!
Har även hört att det skall finnas något liknade på barnens hus alt, babyland. Ska kolla upp det vidare!

Men tack så länge!

/Gammelmormor
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.