När vi bodde i Växjö, för 3 år sen, fanns det en kille i korsningen Smedjegatan/Sjöuddevägen som hade plattor, murar mm till riktigt bra priser. Nu vet jag inte om han finns kvar då jag numera bor i Järna (Södertälje). Minns inte vad han hetter heller men har för mig att det var Kristers och något mer men har sökt på Eniro utan träff... Fast det behöver ju inte betyda något då företag får betala för att synas där.

/FlitigaLisa

Ha, ha lite kul! Kollade flygfoto på Eniro och då ser man detta ställe tydligt! Klicka på "Flygfoto", det är den stora ytan som om man åker från höger till vänster på Sjöuddevägen ligger precis mitt emot Smedjegatan.

http://kartor.eniro.se/query?what=m...amp;layers=&filter=&imgmode=&tpl=
 
Tack för tipset. Ska kolla upp det på måndag.
 
Finns Byggmax i närheten så har de billiga St:erik sten; 17,95:- tror jag den mursten du tänker på kostar styck.
 
Carla> Ska åka förbi och kika där imorgon tänkte jag. Tack för tipset.
 
Hej!
Här har jag ett hett tips! Vi har en murare som gjuter murar i betong. Han använder frigolitformar och det ser precis ut som en riktig mur. Nu har jag inget pris att komma med för vi måste förmodligen vänta tills nästa år men det borde bli betydligt billigare än en stödmur.

/Ulle-Bella. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.