F
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Förr var väl de vita mer inriktade mot privatpersoner? Mindre batterier och lägre moment/hastigheter/prestanda jmf med de turkos proffsmaskinerna? Typ som grön/blå Bosch? Nu för tiden vet jag inte. De svarta har jag bara sett i jubileumsutgåvor.
Skiljer inte ett skit på dom. En tomte på Bauhaus försökte inbilla mig att dom vita var tillverkade för Makitas egen personal och att Bauhaus gjort ett klipp och att dom köpt loss dom. Jäkla trams är det.
 
Fulkemisten
F fsn skrev:
Skiljer inte ett skit på dom. En tomte på Bauhaus försökte inbilla mig att dom vita var tillverkade för Makitas egen personal och att Bauhaus gjort ett klipp och att dom köpt loss dom. Jäkla trams är det.
Ok. Jag tror dig egentligen. Ingen info står ju att finna. Men varför har de då olika färg?

Edit: Ah! Stefan N hade svaret i inlägget innan. Där ser man...
 
F fsn skrev:
Fast inget av det som nämnts här kvalar in på kass kvalite rent generellt utan mer personliga preferenser. Det är kvalitetsprylar rakt igenom.
Kvalitet är förmågan att uppfylla eller överträffa kundens förväntningar.

Modellen Li-2 är en billig Blå Bosch och det märks, mycket mer än man kan tro, om man jämför med en dyrare modell men det är korrekt att alla är bra maskiner.
Finns dock bättre än Li-2 i den prisklassen.
 
Uppdaterar vad det blev för inköp då det var jag som bumpade upp tråden, det blev en Makita ddf484bjx :) Har inte testat alls ännu men om 2 veckor drar garagebygget igång så då får den bekänna färg :) Lägger upp bild i dagen inköp tråden...
 
F
I ILCapitano skrev:
Uppdaterar vad det blev för inköp då det var jag som bumpade upp tråden, det blev en Makita ddf484bjx :) Har inte testat alls ännu men om 2 veckor drar garagebygget igång så då får den bekänna färg :) Lägger upp bild i dagen inköp tråden...
Du blir garanterat frälst. Vad fick du betala? Hittade den inte på det stället du länkade till i ”dagens spend” tråden.
 
F fsn skrev:
Du blir garanterat frälst. Vad fick du betala? Hittade den inte på det stället du länkade till i ”dagens spend” tråden.
Blev nån krona dyrare än jag först tänkte, ville hålla mig kring 2k eller strax över, men när jag väl bestämt mig för en Makita kunde jag inte motstå den här i svart, bra med 3 batterier med också. Priset var 249 euro plus 16 euro frakt, nu är ju kronan rätt svag så blev väl ca 2800 sek.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.