Hejsan!

Har tittat lite på Myresjös Kärnhuset.
1 1/2 plan.
Är det någon här som har några synpunkter på det huset eller kanske till och med några prisuppgifter??
Tycker det är lite läckert med fönster i hela gaveln,,, tillval så klart ;).

Ha dé
/ Louise
 
Hur upplever ni ljudet i den öppna delen av Kärnhuset ?
 
Richard - jag antar "högt i tak"
 
Kärnhuset (två våningar) ser ut att vara en riktigt goding, faktiskt.....
Bra planlösning, tjusig exteriör, ett plus att den finns som snygg funkisvariant också.
 
Mmmm ett hus helt i min smak !
Är det någon som har en prisbild för Kärnhuset (2 plans variant) ?
Vet någon vad Myresjö tar för ett sådant med putsfasad ?
Mvh
//Per
 
Hmm
Jo, jag måste ju erkänna att tvåplanaren är mycket finare... ;D
Vad kan det skilja i pris tro??

Mvh / Louise


 
Efter att ha sökt efter mer information på detta fantastiska forum så har jag nu tyvärr insett att Myresjöhus inte har det bästa ryktet i husbranchen.
Eftersom det finns ett antal på forumet som hunnit betydligt längre än vad jag har gjort i studier av hustkataloger undrar jag...
Finns det någon annan leverantör som har en liknande modell som Myresjös 2 plans Kärnhus ?
 
I krig, kärlek och husköp är allt tillåtet.
Printa ut några bilder och ta med till vilken annan tillverkare som helst utom möjligen Älvsbyhus och Smålandsvillan och fråga vad de ska ha för ett likadant hus...

De flesta bygger ju idag enligt kundens önskemål.
 
Skall bygga 1 1/2 plans nu. Har även tittat in i det enda huset som är byggt. Visst det är öppet men det vet man ju från början. Huset har mkt rymd villket vi vill ha.
Söker man rymd och ljus så finns det inte så mycket att välja på. (Om man inte får bygga 2 plan)
Dessutom har vi blivit avrådda av kompisar att ändra för mycket i byggsatshusen. Nästan alltid strul..
Priset .. runt 1,7 i basutförande.
Jag för hoppas att Myresjöhus dåliga rykte inte gäller sö. Sverige, allt verkar bra hittills. Säljaren är dessutom ingen bilhandlartyp. Vi får se.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.