Hej!

Enligt vår försäljare ska Smålandsvillan börja med 240 mm isolering i ytterväggarna från och med årskiftet, stämmer det? Gäller det hela landet?

Vill också kolla om det stämmer att takhöjden ska bli 255 cm?

45 graders taklutning blir standard 1 januari?

Och om valfria handtag till kökinredningen ingår (monterade enligt försäljaren)? :-?
 
Succulent skrev:
Hej!

Enligt vår försäljare ska Smålandsvillan börja med 240 mm isolering i ytterväggarna från och med årskiftet, stämmer det? Gäller det hela landet?

Vill också kolla om det stämmer att takhöjden ska bli 255 cm?

45 graders taklutning blir standard 1 januari?

Och om valfria handtag till kökinredningen ingår (monterade enligt försäljaren)? :-?

Vad jag har hör av säljaren ska det bli 240 mm isolering och takhöjden ska bli 250 cm, det andra har jag inte frågat om.

Neo1
 
Succulent skrev:
Hej!

Enligt vår försäljare ska Smålandsvillan börja med 240 mm isolering i ytterväggarna från och med årskiftet, stämmer det? Gäller det hela landet?

Vill också kolla om det stämmer att takhöjden ska bli 255 cm?

45 graders taklutning blir standard 1 januari?

Och om valfria handtag till kökinredningen ingår (monterade enligt försäljaren)? :-?
Takhöjden 250 cm, har jag hört, tjockare ytterväggar och 45 graders taklutning.
Men det med valfria handtag tror jag inte. För vår säljare säger att det är tillval!
 
Succulent skrev:
Hej!

Enligt vår försäljare ska Smålandsvillan börja med 240 mm isolering i ytterväggarna från och med årskiftet, stämmer det? Gäller det hela landet?

Vill också kolla om det stämmer att takhöjden ska bli 255 cm?

45 graders taklutning blir standard 1 januari?

Och om valfria handtag till kökinredningen ingår (monterade enligt försäljaren)? :-?
Enligt säljaren i sundsvall får man valfria handtag till köket gratis
 
Succulent skrev:
Hej!

Enligt vår försäljare ska Smålandsvillan börja med 240 mm isolering i ytterväggarna från och med årskiftet, stämmer det? Gäller det hela landet?

Vill också kolla om det stämmer att takhöjden ska bli 255 cm?

45 graders taklutning blir standard 1 januari?

Och om valfria handtag till kökinredningen ingår (monterade enligt försäljaren)? :-?
Det blir 240 mm isolering i ytterväggarna från årsskiftet, gäller hela landet.

Innertakhöjden blir 252 cm.

45 graders taklutning standard från årsskiftet.

Björkhantag som standard i köket, andra handtag är tillval.

Med vänlig hälsning

Ingela Bohrlund
Informationskontoret
SmålandsVillan AB
0589-186 81

 
SmalandsVillan-I Bohrlund skrev:
Det blir 240 mm isolering i ytterväggarna från årsskiftet, gäller hela landet.

Innertakhöjden blir 252 cm.

45 graders taklutning standard från årsskiftet.

Björkhantag som standard i köket, andra handtag är tillval.

Med vänlig hälsning

Ingela Bohrlund
Informationskontoret
SmålandsVillan AB
0589-186 81
Skrev i en annan tråd om vår Villa Västervik. Vi har bott i drygt en månad i vårt hus nu och har den isoleringen och takhöjden på huset som påstås skall komma efter nyår.
Vi valde dessutom andra handtag, utan extra kostnad. Utbudet av handtag är inte stort, men det går bra att välja bort handtag helt och köpa och montera själv.
 
Ingela_Andersson skrev:
Björkhantag som standard i köket, andra handtag är tillval.

Med vänlig hälsning

Ingela Bohrlund
Informationskontoret
SmålandsVillan AB
0589-186 81

Hej, du skriver att björkhandtag är standard i köket, å resten är tillval, men jag frågade våran säljare å han säger att det finns en hel uppsjö, säkert över hundra olika att välja på. Å att det inte kostar nåt extra. Hur blir det då när räkningen kommer, läggs det på då, fast att vi har fått uppgift om att vi själva får välja handtag som standard? :confused:
 
Lee&Jonas skrev:
Hej, du skriver att björkhandtag är standard i köket, å resten är tillval, men jag frågade våran säljare å han säger att det finns en hel uppsjö, säkert över hundra olika att välja på. Å att det inte kostar nåt extra. Hur blir det då när räkningen kommer, läggs det på då, fast att vi har fått uppgift om att vi själva får välja handtag som standard? :confused:
Hej!

Svaret jag har fått från högre ort är det jag svarat tidigare. Det bästa är om du ber din säljare kontrollera detta ordentligt så du inte få en extra räkning.

Med vänlig hälsning

Ingela Bohrlund
Informationskontoret
SmålandsVillan AB
 
H
Ingela_Bohrlund skrev:
Hej!

Svaret jag har fått från högre ort är det jag svarat tidigare. Det bästa är om du ber din säljare kontrollera detta ordentligt så du inte få en extra räkning.

Med vänlig hälsning

Ingela Bohrlund
Informationskontoret
SmålandsVillan AB
Handtag är absolut inte tillval, utan man får välja vilka man vill och de får monteras hur man vill ha dem som kund. Det finns mycket att välja på i myresjököks kökskatalog, och det är INTE TILLVAL. Så det så.
 
Hej!

Efter att frågat dessa frågor igen hos fler personer på SmålandsVillan så har jag nu fått det tydliga beskedet att man får välja fritt bland handtagen i vårt sortiment utan extra kostnad.

Med vänlig hälsning

Ingela Bohrlund
Informationskontoret
SmålandsVillan AB
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.