Jag läste i sydsvenskan idag om att du och din man fått utmärkelsen Årets företagare i Lomma kommun för Erat arbete med byggahus.se! Stort grattis till Er båda det är Ni värda!

mvh plexi
 
[smiley=birthdays.gif] GRATTIS! [smiley=tekst-toppie.gif]
 
Kan bara instämma med ovanstående [smiley=thumbsup.gif]
 
Grattis!!!


Det var kul med lite bakgrundshistoria också!
 
Ja det är bara att stämma in i grattulationsången! :D
 
Dags att ta fram forum-tårtan!

tarta.jpg
 
Hemmakatten
Stort Grattis!! ;D
Byggahus.se är en underbar site! Nu när jag lärt mig otroligt mycket här, inser jag hur naiv och okunnig jag varit vid tidigare husköp. Det är ren och skär tur att dessa köpta (och numera sålda) hus inte var behäftade med allvarliga fel. Men vår nybyggnad kommer nu naturligtvis att bli helt felfri..... ;)
 
Gratulerar även från mig!! [smiley=vrolijk_26.gif] [smiley=birthdays.gif]

Detta forum har varit, och är, otroligt givande! Jag har lärt mig massor och fått så många bra tips till vårt nybygge. P.g.a tomten har vårt husbygge dragit ut på tiden, men på så sätt har vi har fått möjlighet att ändra oss tusen gånger och hunnit få ännu fler tips innan vi ska "avropa" vårt hus. Det borde förhoppningsvis ske nu i april, så jag står vid brevlådan varje dag och väntar spänt på de beviljade bygglovshandlingarna!

:)
 
Även jag vill passa på att stämma in i gratulationerna och även framföra ett stort tack för det jobb som har gjorts för att skapa denna site och detta forum.
 
galento
Ja,det är bara att stämma in i gratulationsönskningarna,mkt bra och intressant site,läser ofta på forumet och känner också många som kollar,nya versionen av forumet blev en fullträff när man bl.a kan bifoga bilder.Bra jobbat ! :D :D
 
Grattis - till oss alla! Bra site med supernyttig information som lockar till sig många beökare. Underbart utbyte av kunskaper, administratörer och besökare alla delaktiga i framgången!
 
En go liten tös i från Lomma,
Kunde inte affärsidén bomma
För att på nätet en massa husreklam sälja
så fick hon sena nätter kaffekoppar bälja
för att samtidigt klara av att vara momma!


Grattis från Norrköping också.....kan man köpa in sig i företaget ;)

/C
 
Grattis !!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.