Har de snygga bra tapeter ?? Verkar som om de är dem vi ska välja tapeter ifrån vid vårt nybygge.
Var inne på deras hemsida men den var under uppdatering så jag tyckte informationen var lite skral och få bilder.

Är de typ som Borosan's tapeter eller roligare ?

Helst skulle jag vilja ha Sandbergs tapeter, men avdraget för att tapetsera själv är säkert snålt.......och vi är rätt usla på att tapetsera
 
Vi fick bl a välja bland deras tapeter och valde väl någon därav. Men jag har för mig att det var ett ganska brett sortiment med flera kataloger att välja på och ur. De skall dessutom vara lätt arbetade, tapererna alltså.
 
Borosan och Eco Decorama ägs av samma företag. Två kollektioner av samma typ med lite olika mönster och kulörer. Decorama har kommit med en ny kollektion helt nyligen, snygg tycker jag. Kvalitetsmässigt är detta de bästa tapeterna vad gäller papperskvalitet och behandling av ytan. Man får mycket för pengarna helt enkelt. Det är däremot inte fallet med Sandbergstapeterna. Halvtaskig kvalitet på pappret, bleka tråkiga tryck och svindyra. Välj något annat, hur kan de ta 3 ggr mer betalt för sina tapeter än Eco Decorama? Och varför köper folk tapeterna??
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.