Hej!

Är på jakt efter en lyktstolpe som man kan "avskärma" typ placeringen är nära grannens fönster så vill inte den ska belysa 360 grader så att säga

Samt får den gärna ha ett 220 uttag , alternativt en pollare med 220 uttag

Ska belysa en uppfart
 
R
Det finns ett otal många sorter med vägguttag , både med sensor och central tändning så att rekommendera någon är svårt då det är en personlig smaksak , sök själv på belysningspollare med vägguttag eller belysningsstolpe med vägguttag
 
Har sökt efter lyktstolpe med vägguttag samt pollare med vägguttag , ska testa o söka efter det du skrev , tack :)
 
Ett tips är att söka på "pollare med uttag" (det är ingen vägg det handlar om här) så får du bättre träffar. Sedan kan du via bilder direkt se vilka som har ett uttag.
 
R
Tycker det är konstigt jag med att du inte hittar på det Bo länkar till , jag gjorde det och kunde finna en hel del av den sorten , man får peka på någon av bilderna som verkar ha VK och se , sedan gå till WEB-platsen för info
 
Hej

Jo bilder hittar jag , men inga med uttag :) Jag som var otydlig
 
jonastroms
D dunken skrev:
Hej!

Konstigt , det enda jag hittar det är
[länk]

Men tycker det är nästan för saftigt 6000:-

Nån annan som vet nåt dylikt?
Det är bara 11-watt det var i lägsta laget och dyrare än de jag tänkte på och de drivs av solen. Vad är det som kostar 6000kr egentligen?
 
Norlys Arvika 895
 
jonastroms
Jag såg det men frågan är varför de är så dyra???
 
R
Köp en fyrkantig pollare och montera ett vägguttag på den , dra fram min 5x1,5 kabel så kan du ha
ström i vägguttaget samt tändtråd till lyset i samma kabel
Tror det är billigaste allternativet och brukar bli bra
Glöm inte jordfelsbrytare
 
jonastroms
D dunken skrev:
Hej

Det kan man verkligen undra .

Hittade något ifrån Westal

Men där kostar det

[länk]
5150:-
sen får man köpa pollare till detta

[länk]

2770 :-

Inte billigt om man vill ha ett uttag :(
För det priset bygger jag en själv. :lying::thumbdown:
 
R
D dunken skrev:
Hittade :
(y)(y)(y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.