Jo tack men nu är undran i fall någon har erfarenhet av den här säljaren har du det ?? har du handlat där??
 
A
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
En länk till ett gammalt inlägg i frågan:
[länk]
Som även innehåller länk till tillverkaren av våra fina Polska träfönster.

Läs och njut :)

Här är för övrigt en direktlänk:
[länk]
Det råkar inte vara så att du har erfarenhet av deras fasadpartier? Jag leker med tanken på en tillbyggnad och skulle vilja ha ett fasadparti, men priserna får mig att tveka här Sverige.
 
Aha, sådana här alltså
hs_preview.jpg

Nej tyvärr, jag har bara vanliga 3-glas fönster och fönsterdörrar med dreh-kipp.
Och några fasta fönster också.
Men de är av utmärkt kvalitet och som nya nu efter åtta år.

Jag tycker att du skall skriva till dem, engelska går utmärkt, och fråga om det finns några referensobjekt i närheten, som du skulle kunna kika på.

Annars är väl en liten tur till Polen med sjöresa via Trelleborg inte helt fel i sommarhettan :)
 
  • Gilla
Benjamin01 och 1 till
  • Laddar…
A
Det ska jag göra! Fast det projektet ligger ännu i drömmarnas horisont. Först ska kommunen ha i in avlopp, sen kommer (förhoppningsvis) ny detaljplan, sen kanske jag kan få mitt roliga.
 
jag kan rekommendera ett företag från polen som säljer och monterar PVC fönster i Sverige.
De utförde ett bra jobb hos mig häromdagen. Billig montering.
 
  • Gilla
Josjo32
  • Laddar…
P piotr1983 skrev:
jag kan rekommendera ett företag från polen som säljer och monterar PVC fönster i Sverige.
De utförde ett bra jobb hos mig häromdagen. Billig montering.
berätta gärna mer
 
  • Gilla
Josjo32
  • Laddar…
T
P piotr1983 skrev:
jag kan rekommendera ett företag från polen som säljer och monterar PVC fönster i Sverige.
De utförde ett bra jobb hos mig häromdagen. Billig montering.
Inte lite misstänkt när du precis reggat dig på forumet och första inlägget av denna typ...?

Jag har köpt 5st träfönster från sparfönster. Allt funkade bra. Snickarn som monterade tyckte inte heller att det var några konstigheter med dom.
 
  • Gilla
  • Haha
Thyro89 och 1 till
  • Laddar…
Vi köpte från Theroplus till hela huset. De kom och mätte, gav offert, levererade, monterade och allt blev bra. Vi är nöjda.
 
Var det rimligt pris hos dom ??
 
Q qvintus4 skrev:
Var det rimligt pris hos dom ??
Jag tog oxå Thermoplus. Drygt 20 fönster och altandörr. Ca 4000 i snitt per styck inklusive fönstersmygar, plåt och arbete.
 
Har för mig att det blev runt 95k inkl allt material och montering för över 20 fönster, 24 om jag inte minns fel.
 
Japp, vi köpte i somras, men vi har reklamationsproblem med dom, dom svarar inte på mail eller sms.
Vi rekommenderar inte detta företag pga att reklamationer funkar inte.
Om ni köper fönster av detta företag, putsa fönstren direkt ni får dom och titta jättenoga i motljus så att det inte finns smuts emellan rutorna.
Smutsen syns bara i starkt motljus.(Tex när solen är låg på mogonen eller kvällen)
 
Q qvintus4 skrev:
Någon som köpt i från den här firman ?? Pvc fönster i från polen [länk]
Är märket Gealan så ska ni undvika det som pesten eftersom de tillverkas av skumma typer
i flera länder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.