M
Fick oväntat ett mindre torp och lite skog i Skärgården i våras. Första momentet blir att såga och röja för att kunna bedöma vad som egentligen är tomt/trädgård under tjockt mångårigt sly.

Hur som helst. Finns två små uthus. Gjutna på var sin platta. Ok skick tror jag. Dock så ligger det någon annan konstig gjutning runt de två plattorna.

Någon som kan se hur detta är gjort. Och vad man kan göra för att snygga till det.
 
  • Ett gammalt stenfundament med en oregelbunden konstig gjutning nära en byggnads gula vägg och ett fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Sprucken betongplatta vid röd träbyggnad med trädgårdsslangvinda och stegar i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ruffig betongkonstruktion vid trappa med sten och grönska omkring, inklusive ett gammalt trädbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Om det inte är svårt att transportera saker dit så skulle jag lägga marksten, tex oregelbundet skiffer ,kanske i någon typ av cement.
 
M
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Om det inte är svårt att transportera saker dit så skulle jag lägga marksten, tex oregelbundet skiffer ,kanske i någon typ av cement.

Skulle vilja gjuta riktigt över alltihop. Men känns aningen oöverstigligt i första Läget.
Vet inte hur man gör helt enkelt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.