Hej!
hur en tanke om att slippa gräva ur under uppfarten innan jag grusar upp och lägger marksten.
Tanken är att plocka bort stenarna som ligger ca 1-1,5 meter från gatan och gräva ur och padda på.
sedan helt enkelt lägga duk och grusa upp resten till rätt nivå. kommer bli ungeför 20cm + - grus över resetan av stenarna.
det känns som att marken borde ha satt sig färdigt men vill höra lmig för lite så man inte gör bort sig.
vad tror ni? bifogar bil.
MVH Robbn.
 
  • Bil parkerad på sliten stenbelagd uppfart vid hus med öppen garagedörr och grönska.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Om du inte upplevt sättningar på den befintliga uppfarten borde det inte vara några problem
 
  • Gilla
Robbin Eriksson
  • Laddar…
Och stenarna du har är ju otroligt fina! Jag hade lyft dem och satt om dom, med stenmjöl i fogarna.
 
Larsa Larsa skrev:
Och stenarna du har är ju otroligt fina! Jag hade lyft dem och satt om dom, med stenmjöl i fogarna.
ja det blir säkert kanonfint men otroligt opraktiskt vi tex snöskottning, däckbyte och bilmek (domkraften och snöskyffel fastnar mellan stenarna)
 
Robbin Eriksson Robbin Eriksson skrev:
ja det blir säkert kanonfint men otroligt opraktiskt vi tex snöskottning, däckbyte och bilmek (domkraften och snöskyffel fastnar mellan stenarna)
Vill man vara fin får man lida pin
 
  • Gilla
Robbin Eriksson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.