Vinn rejält och praktiskt sidobord till utomhusköket

Keter sidobord för utomhusbruk, med köksredskap, kryddor och kärl på ovansidan, förvaringsskåp under.

Du kan aldrig få nog med förvaringsutrymmen vare sig inomhus eller utomhus. Extra praktiskt blir det vid utomhusköket eller grillen eftersom du då ofta har många verktyg och köksattiraljer som behöver förvaras tryggt och säkert. Veckans vinnare tar hem ett sidobord från Keter. Det fungerar både som en avlastningsyta och ett förvaringsutrymme. Bordet är tillverkat av underhållsfri plast vilket gör att det klarar regn och rusk.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur mycket rymmer sidobordet från Keter?
Svaret hittar du här: https://www.jula.se/catalog/tradgard/utemiljo/tradgardsmobler/bord/sidobord-790225/

1. 150 liter
X. 205 liter
2. 279 liter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Keter. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Keter för att de sponsrar den här tävlingen, och vår medlem Rock_fc som hjälpt till att ta fram den.
 
2: 279 liter

Sambon klagar att jag grisar ner våra utemöbler när jag grillar. Det säger väl allt. En gladare sambo är värt mycket!
 
2. 279 liter

Den perfekta lösningen att slippa oreda på altanen. Ett sideboard till grillen, precis vad jag behöver.
 
Svar: 279Liter

Motivering: vi sitter alltid ute och äter, uteplatsen ligger ca 50m från huset så det är ett evigt springande fram och tillbaka med saker. Detta bordet med dessa förvaringsutrymmen hade varit helt perfekt för mig och min familj. Hoppas på en vinst å kan överraska tanten med detta :D
 
Svar: 279 liter
Skulle vara perfekt för oss, då det inte finns något avlastningsbord till min runda grill.
 
2:279L

Och vi har ett ständigt problem med att hitta förvaring och avställningsytor när vi ska till att grilla.
 
GustavN
2: 279 liter

Har planerat ett utekök/sidobord till grillen några år. Ritningar har slängts då frugan inte accepterar utseendet. Men denna kanske borde falla henne i smak :)
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn rejält och praktiskt sidobord till utomhusköket

[bild]

Du kan aldrig få nog med förvaringsutrymmen vare sig inomhus eller utomhus. Extra praktiskt blir det vid utomhusköket eller grillen eftersom du då ofta har många verktyg och köksattiraljer som behöver förvaras tryggt och säkert. Veckans vinnare tar hem ett sidobord från Keter. Det fungerar både som en avlastningsyta och ett förvaringsutrymme. Bordet är tillverkat av underhållsfri plast vilket gör att det klarar regn och rusk.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur mycket rymmer sidobordet från Keter?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 150 liter
X. 205 liter
2. 279 liter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Keter. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Keter för att de sponsrar den här tävlingen, och vår medlem Rock_fc som hjälpt till att ta fram den.
Svar: 1 279 l
Jag hoppas vinna så jag kan stå och göra tillbehören till den grillade maten i närheten av grillen, ist för att behöva stå i köket och springa fram och tillbaka till altanen.
 
Svar 2:
279 liter

Skulle vilja vinna denna så jag lätt kan ta med min 1åring ut och laga mat! Han kan sitta i stolen och skära gurka (läs äta) o lära sig av mamma hur man lagar mat även ute☺️
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn rejält och praktiskt sidobord till utomhusköket

[bild]

Du kan aldrig få nog med förvaringsutrymmen vare sig inomhus eller utomhus. Extra praktiskt blir det vid utomhusköket eller grillen eftersom du då ofta har många verktyg och köksattiraljer som behöver förvaras tryggt och säkert. Veckans vinnare tar hem ett sidobord från Keter. Det fungerar både som en avlastningsyta och ett förvaringsutrymme. Bordet är tillverkat av underhållsfri plast vilket gör att det klarar regn och rusk.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur mycket rymmer sidobordet från Keter?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 150 liter
X. 205 liter
2. 279 liter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Keter. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Keter för att de sponsrar den här tävlingen, och vår medlem Rock_fc som hjälpt till att ta fram den.
Svar: 2
Motivering.
Trodde inte att det fanns så snygga färdiga lösningar.
 
Hej hopp

279L

Idag lägger jag korv och kött på gräset i väntan på rätt glöd, vet inte var jag ska lägga det när det är klart.
Hänger stekspaden på en spik på väggen och står inför återkommande problem var jag ska lägga upp allt, förvara mina saker och var i tusan ska jag ställa min kalla öl när jag inte kan hålla den??

Ett sidobord skulle lösa så många av mina problem.

Ha det fint!
 
Precis som alla andra svarar jag alternativ 2 – 279 liter.

Den här gången tänker jag på min syster och svåger som jag tidigare hjälpt en del med husbygget och annat runtomkring. Trots att de har fullt upp själva, ställer de alltid omedelbart upp när andra behöver hjälp.
De skulle garanterat uppskatta detta bord med tanke på hur det brukar se ut kring deras murade grill.
Att kunna skänka dem denna present vore en ynnest.
 
T
Svar 2.

Hade passat fint på nya plattån/minialtan jag byggt för grillen då jag saknar bra avlastningsytor fortfarande :)
Passar ju perfekt med förvaring för kol och annat som behövs!
 
Bordet rymmer 279 liter...de flesta bord jag har rymmer 0 ;-)

Motivering:
Jag har en grill med två små, små sidoytor där jag knappt kan lägga grillvantarna. Detta är en stor konflikt med att jag vill i största möjliga mån jobba "mise en place" (kan inte franska; hört uttrycket av min matkunniga fru).
Jag gillar att läsa om nya saker att grilla till exempel grillad spetskål med brynt smör!
Kan egentligen göra allt på grillen men det som kräver olika grilltid kräver att jag springer som ett skollat troll undviker jag allt för stora blandningar vilket är riktigt synd (tycker även min fru som gärna hade sluppit laga vissa saker inne...).

Speciellt med "moderna barn" som helt vettigt vill ha mer klimatsmarta gröna saker på grillen vore det som en skänk från ovan att kunna få plats med allt vid grillen och snabb som fantomen kunna laga en komplett välkomponerad måltid!
 
279 liter

När jag ska laga mat med behag, kanske en solig julidag, kan jag behöva ett handtag.
När ingen annan finns till hands, då dom kanske är utomlands, skulle detta bord, vara som ett kärleksord.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.