Haft besök av en säljare från Swe Dala Tak Syd idag. De vill inspektera och lämna offert på byta av eternittak på LP hus. Är det någon som har erfarenhet av dem?
 
R
Har du beställt dom eller har dom kommit själva p.g.a du har såndant tak
 
R rävlyan skrev:
Har du beställt dom eller har dom kommit själva p.g.a du har såndant tak
De kom och knackade på.
Var i området.
Såg en hel del dåligt omdömme från Dalarna
 
R
Men namnet , verkar som ett skåne , men kan ha fel att dom verkar någon annanstans , tycker du ska ta det lite piano med företaget . tänker på Irlänska asfaltare och några andra som figurerar på det sättet med uppsökande verksamhet
 
tommib
Hantverkare som kommer och knackar på och erbjuder sig att göra jobb åt dig skulle jag vara väldigt försiktig med.

Min egen erfarenhet av hantverkare är att de som är duktiga normalt har jobb ca 3-6 månader framåt när man ska boka dem. Dra dina egna slutsatser om någon som har tid/lust att åka runt och knacka på hos folk.
 
Dom har varit o bytt tak hos några (2?) i vårt område (nordvästra Skåne) senaste månaden.
Ser bra ut, mer vet jag tyvärr inte.
 
R
Startade sent 2016
Styrelsen sitter i 4 bolag och alla av dom ligger på minussidan , negativa siffror
Men ta in offert av dom ,det är gratis låt dom tro något , tänk då på att den ska vara komplett och inte ha några fallgropar , samt inga förplikter från din sida ska lämnas
Jämför med andra och kolla upp vad som skrivs , inte på deras sida utan andras
 
tommib
Njae..... Jag skulle nog inte släppa upp sådana lirare på mitt tak, eller någon annan stans på tomten. Apropå de irländska asfaltsläggarna så finns det exempel där de hastigt och olustigt börjat riva och sedan hävdat att det finns ett avtal. Då står man där med ett halvtrasigt tak...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.