Jag har lite gamla bilder på min profil som jag tänkte ta bort,men det visar sig vara enklare sagt än gjort? Hur gör man? Någon?
 
Klicka uppe i högerhörnet på din profilbild och välj profil. Antingen bockar du i ta bort profilbild eller byt profilbild beroende på vad du vill göra. Sen spara.
 
Joacimz Joacimz skrev:
Klicka uppe i högerhörnet på din profilbild och välj profil. Antingen bockar du i ta bort profilbild eller byt profilbild beroende på vad du vill göra. Sen spara.
Det är inte profilbilden jag vill ta bort,ursäkta,det var jag som var otydlig. Om man går in på den sidan och skrollar ner lite så kan man se att jag har elva stycken bilder i "aktivitet" fältet. Det är dom bilderna jag vill ta bort.
 
Det går inte!
Du får meddela moderator så får de ta beslutet om bilderna kan tas bort.
 
thomas33 thomas33 skrev:
Det går inte!
Du får meddela moderator så får de ta beslutet om bilderna kan tas bort.
Ok,jag anade att det var något sådant. Det är bilder från mitt förra hus,nämligen. Onödigt att ha dom bilderna kvar. Tack för svar.
 
Bilder i inlägg går inte att ta bort (rent tekniskt kan såklart en moderator/administratör ta bort dom) av samma anledning som att man inte kan ta bort eller ändra enstaka inlägg i trådar - Det blir svårt att följa en diskussionstråd om grunden till diskussionen ändras.

Men du kan ju alltid anmäla inläggen och förklara varför du vill ta bort dom (eller bara bilderna). Det modereras ju och städas i trådar dagligen, så oftast är det nog inget problem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.