För att inte tala om diskresultatet.
 
A
jo men det finns ju från början tillsammans med torkresultatet
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Nån som vet hur man får timebeam:en på en hygienisk diskmaskin o synas när man tänkt montera bodbyn dekorsockel längst ut?

Känns som att den kommer döljas då o det var inget Ikea upplyste om vid köp av kök.
 
A
det går självklart inte.
 
Så vill man ha den synlig måste man strunta i sockeln?
Dåligt av Ikea o inte upplysa om det.
Då hade jag nog valt en annan maskin.
Undrar om det är ett alternativ o kapa ut ett litet hål där infon lyser.
Tycker att infon lyser för rakt ner o hade ju önskat att den lyste ut mer från maskinen.
 
Man kan säkert ta ut ett jack vertikalt men det lär synas....
 
Japp jag fällde ur ett hål i nederkant men det blev inge bra då man måste man huka sig ner för att se displayen. Ska köpa en ny bit o fälla ur uppifrån istället.
 
Kan ju flika in med lite tips om Bosch diskmaskin. Vi köpte en ny helintegrerad, och den diskar rent, MEN
många av våra bekanta har bosch supersilence, och de är verkligen tysta, den vi köpte låter betydligt mer, speciellt eftersom det sitter det en fläkt i den som börjar surra redan efter 5 minuter och håller på så ända tills disken är klar. Speciellt störande är att den susar under hela torkningsprocessen. Har varit hemma hos många människor, både med nya och gamla diskmaskiner och aldrig har jag hört en susande fläkt hela tiden.

Lite irriterande är det att man inte ser tiden är den är färdig. Vad hade det kostat liksom när maskinen med front och installation kostade nästan 9000 kr.

/
 
H hemljuvahem86 skrev:
Kan ju flika in med lite tips om Bosch diskmaskin. Vi köpte en ny helintegrerad, och den diskar rent, MEN
många av våra bekanta har bosch supersilence, och de är verkligen tysta, den vi köpte låter betydligt mer, speciellt eftersom det sitter det en fläkt i den som börjar surra redan efter 5 minuter och håller på så ända tills disken är klar. Speciellt störande är att den susar under hela torkningsprocessen. Har varit hemma hos många människor, både med nya och gamla diskmaskiner och aldrig har jag hört en susande fläkt hela tiden.

Lite irriterande är det att man inte ser tiden är den är färdig. Vad hade det kostat liksom när maskinen med front och installation kostade nästan 9000 kr.

/
Det låter som ett måndagsexemplar, reklamation?
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.