Teema-Talot har startat försäljningsverksamhet i Sverige. Jag har fått ett mycket intressant bud på Teema 133,en-planare på 133 kvm2 med 4 sovrum.
Priset är 58 000 Euro inkl moms,det inkluderar stomresning av elementväggarna+gavelelementen med tre-glas föster,alla bärande balkar,stolpar och takstolarna,i paketet ingår även ett finsk tillverkad Nixi-kök,ytter-och innerdörrar,underlagstak av råspont,Plannja yttertak,all bastu panel,ave + dörr,ytterväggs träpanel grundmålad,reglar + gips till mellanväggar och mycket mer... ;D Vi funderar kraftigt att satsa på Teema 133,men man blir själv byggherre och man måste engagera sig en hel del jämfört med Älvsbyhus-varianten,som har också varit ett alternativ för oss. Deras försäljare säger att de ger mycket bra priser även på "egna skisser och ritningar",försäljaren heter Petri och det går att nå honom på petri.rosenqvist@bredand.net om någon är intresserad,vi blev jätteintresserade,ett digert paket till ett juste pris... :D
 
Oopps... :) Tryckfelsnisse var framme,det ska vara lave(ave) och @bredband.net (brednad)... ::) Sorry.... :-*
 
har denna firma någom hemsida???
 
Ja det har dom www.teemtalot.com ,men texen är på finska ;D !
Fast ögats språk är universalt,så det går att kolla på planlösningarna ;) !
Teematalot är intresserade av att ge konkurrenskraftiga priser på "egna ritningar" ,dvs något du är intresserad av hos nån annan husleverantör,men vill kolla om du kan få det billigare... 8)
Varje sparad tusenlapp är som en liten triss-vinst ! :D
Hör med deras svenska försäljare om priserna och leveransinnehållet (petri.rosenqvist@bredband.net)
Lycka till !
 
Hej Petri/anzku ;)

du kan redigare dina ilägg genom att klicka på Modify
 
*S* Min gube tackar dig för tipset Fredrik... ;)
Du har dock en poäng,så här facit i hand låter det väl mycket reklam i mina inlägg,men det är lätt hänt att man vill dela med sig när man tycker sig ha gjort ett fynd... :D
Men jag tycker inte att jag är ensam i det här forumet om att ha blivit lite fartblind... :-/
God fortsättning på dagen ! :-*
 
Det tycker jag att du ska fortsätta göra såna här inlägg, Anzku. Jag är tacksam för alla råd som hjälper till att hålla kostnaderna nere. :)

mvh
David
 
Sorry anzku, menade inget illa. Jag förstår precis hur exalterad man kan bli :surprised:
 
No hard feelings Fredrik :-*
Trevlig kväll !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.