P perhed skrev:
Kan vi få ett par sista bilder med skrivbordet när det står på plats så att säga?
Ola C Ola C skrev:
Lugnt. Bordet ska stå i Sambons blivande rum (som nu är kök). Kök ska byggas i annat rum sen ska gamla köket rivas och rummet renoveras. Återkommer om ett år:D
Sådärja, jag har inte glömt dig @perhed :)

Nya köket va klart till jul o nu är förvandlingen av gamla köket till vanligt rum färdigt o bordet fick idag flytta hem från förvaring på jobb.

Röda stolen ska nog inte stå där, satte dit den mest så man skulle få en uppfattning om storleken på bordet.

Ett träbord mot en vit vägg och ved sidan av en radiator, ingen röd stol synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vitt hopfällbart skrivbord och röd stol i ett rum med trägolv och vit vägg för att visa storleken på bordet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Björn Melander och 3 till
  • Laddar…
Snyggt!
 
Ola C Ola C skrev:
Röda stolen ska nog inte stå där
*Antecknar* Vi kan alltså förvänta oss en stol som nästa projekt?? :D
 
  • Gilla
vigge01
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
*Antecknar* Vi kan alltså förvänta oss en stol som nästa projekt?? :D
Kanske, kanske inte, har inte ens börjat fundera på årets projekt. Ett är dock säkert och det är att min sambo inte kommer orka vänta på att det ska snickras en passande stol:)
 
Ola C Ola C skrev:
Kanske, kanske inte, har inte ens börjat fundera på årets projekt. Ett är dock säkert och det är att min sambo inte kommer orka vänta på att det ska snickras en passande stol
Inga problem, rotade runt lite i min källare och hittade den här som du kan ha så länge. :)
En hopfällbar stol av trä med beige sits i en rörig källare omgiven av diverse föremål.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Frustrator Frustrator skrev:
Inga problem, rotade runt lite i min källare och hittade den här som du kan ha så länge. :)
[bild]
Tusen tack men jag avstår:rolleyes:
 
Ola C Ola C skrev:
Tusen tack men jag avstår:rolleyes:
Jag tror han menade sadeln i bakgrunden!
 
elpaco elpaco skrev:
Jag tror han menade sadeln i bakgrunden!
Haha, klassisk motionscykel som alla skulle ha på 80-talet. Numer samlar de mest damm längst in i förrådet hos folk, har de bastu så brukar den (och diverse annat bråte) få bo där istället.:)
 
Ola C Ola C skrev:
klassisk motionscykel
Pytt!

Det är faktiskt en ergometercykel, kalibrerad och allt. :)

Nej, den får inte plats i bastun..där är en massagebänk, pilatesboll och två lådor med brädstumpar..

Kan jag locka med den gula stolen i bakgrunden då?
 
  • Gilla
jac
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Pytt!

Det är faktiskt en ergometercykel, kalibrerad och allt. :)

Nej, den får inte plats i bastun..där är en massagebänk, pilatesboll och två lådor med brädstumpar..

Kan jag locka med den gula stolen i bakgrunden då?
Ah, sorry. Hur många watt snittar du på 20 min? Har motions och tävlingscyklat mer eller mindre 30 år så har hyfsad koll på sådana saker:)

Visade den gula för Heidi, hon gjorde en min som om man öppnat en burk surströmming under näsan på henne, tror det betyder tack men nej tack.
 
Ola C Ola C skrev:
Ah, sorry. Hur många watt snittar du på 20 min? Har motions och tävlingscyklat mer eller mindre 30 år så har hyfsad koll på sådana saker:)

Visade den gula för Heidi, hon gjorde en min som om man öppnat en burk surströmming under näsan på henne, tror det betyder tack men nej tack.
Ska man orka 20min på den???? ;)

Köpte den begagnad för att kunna hålla liv i träningen när det första av småglinen kom till världen för 4.5 år sen..har bara hobbycyklat innan och nu använder jag den ca 1gång per år. Sist jag cyklade 20min så tror jag att jag låg runt 200w (med betoning på tror, kan det vara rimligt för någon som är i halvdålig form..och höll på att dö för att hålla 200??)
Håller mig annars till löpning.

Jag kan skrapa av den gula färgen så den bruna lasyren syns istället?
 
Frustrator Frustrator skrev:
Ska man orka 20min på den???? ;)

Köpte den begagnad för att kunna hålla liv i träningen när det första av småglinen kom till världen för 4.5 år sen..har bara hobbycyklat innan och nu använder jag den ca 1gång per år. Sist jag cyklade 20min så tror jag att jag låg runt 200w (med betoning på tror, kan det vara rimligt för någon som är i halvdålig form..och höll på att dö för att hålla 200??)
Håller mig annars till löpning.

Jag kan skrapa av den gula färgen så den bruna lasyren syns istället?
200W är ganska rimligt om man är hyfsat tränad men inte cyklar nämnvärt mycket. 300 börjar det bli jobbigt och 400 så kräks man. Lite beroende på vad man väger men grovt räknat.

Har precis lyckats övertala henne att köra på rostfria gardinstänger istället för vita shabby shik med artificiell patina så allt med bortskrapad färg går bort.
 
100W är ungefär vad din kropp genererar i värme (alltså total metabolik) naken i ett 22-gradigt rum. Så 200W är alltså dubbla basalmetabolism. I kategorin onödigt vetande.
 
Det har gått ett gäng år, men jag blev lika imponerad nu som ni andra blev i forntiden. Det enda trista är alla vackra ord om filmen, då den tydligen är privat och vägrar visas. Går den att uppbringa kanske?
 
  • Gilla
Noramasen
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Det har gått ett gäng år, men jag blev lika imponerad nu som ni andra blev i forntiden. Det enda trista är alla vackra ord om filmen, då den tydligen är privat och vägrar visas. Går den att uppbringa kanske?
Tack! Filmen höll ingen högre klass o när jag började göra mer seriösa filmer så gjorde jag alla såna här gamla filmer privata. Men jag bytte den till olistad nu så nu borde du kunna se den.
 
  • Gilla
trycklös och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.