Rätt svar: alternativ 2. Hjääälp!! vår poolvärme har gått sönder behöver en ny. Utomhuspool med omgivande trädgård och havsutsikt, behöver ny poolvärme.
 
Svar: 2
Om jag skulle vinna så kan jag ställa fram poolen till barnen tidigare och alla blir glada
 
R
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn värmepump till poolen och bada varmt i sommar

[bild]

Visst är det skönt att svalka sig på sommaren, men ibland kan det bli väl kallt i poolvattnet. Då behöver du en värmepump så att du får till den där perfekta badtemperaturen. Veckans vinnare får hem en Eco 3,5 kW från Swim & Fun. Den har mekanisk kontroll, ratt för temperaturinställning samt garantitid på 7 år på kompressorn (och 2 år på totalgarantin).

Totalt värde cirka: 6 100 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har Bygghemma för telefontider på sin professionella rådgivning?
Svaret (och mer info om värmepumpen) hittar du här: [länk]

1. 9-17
X. 10-12, 13-16
2. 8-22

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 25 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma och Swim & Fun för att de sponsrar den här tävlingen
Svar: 2

Att bada även när solen försvinner, är något vi skall göra, då vi värmepumpen vinner.
 
F
Svar: 2

Jag ska flytta långt bort till ett hus min sambos familj äger (och bli hyresgäst till svärfar) i höst. Om jag kommer med en värmepump så hinner jag med att ta ett dopp i poolen i år, och kanske anordna en inflyttningsfest med poolhäng, och verkligen känna mig som hemma!
 
Svar: alt 2

Motivering: då har jag halva poolen klar. Då måste frugan gå med på att jag köper en
 
Svar: Alternativ 2

Då jag håller på att bygga vår pool vid vårt nya hus i denna stund skulle denna vara ett fint tillskott till bad säsongen.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn värmepump till poolen och bada varmt i sommar

[bild]

Visst är det skönt att svalka sig på sommaren, men ibland kan det bli väl kallt i poolvattnet. Då behöver du en värmepump så att du får till den där perfekta badtemperaturen. Veckans vinnare får hem en Eco 3,5 kW från Swim & Fun. Den har mekanisk kontroll, ratt för temperaturinställning samt garantitid på 7 år på kompressorn (och 2 år på totalgarantin).

Totalt värde cirka: 6 100 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har Bygghemma för telefontider på sin professionella rådgivning?
Svaret (och mer info om värmepumpen) hittar du här: [länk]

1. 9-17
X. 10-12, 13-16
2. 8-22

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 25 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

Hej,
Mitt svar på telefontiden är 2. 8-22. Fantastiskt mycket öppet!

Min motivering till att vilja vinna:
Just färdigbyggt hus med en atriumgård där en Swim and Fun - mindre badbalja skulle passa precis. Pumpen Eco från Swim and Fun skulle passa alldeles utmärkt. Blir en fantastisk sommar och höst med den värmepumpen.

Bertil Jonsson
bertiljonssonpwc@live.se
0768 - 561 506
-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma och Swim & Fun för att de sponsrar den här tävlingen
 
Svar: 2
Kan jag sätta in denna i poolen och få värme i den så kan jag bada med ungarna länge!
 
Rätt svar: 2


Vattnet i vår brunn håller bara fyra grader. Med en värmare till poolen skulle barnen stå i rader. Alla skulle de vilja hoppa i. Utan att alldeles blåa bli. Så med en perfekt värmare skulle jag komma titeln "årets pappa" närmare...
 
Svar 2

Med en värmepump till poolen
Kan jag bara njuta i solen
Barnen slipper klaga; "oooh så kallt!!"
Ja detta skulle verkligen lösa allt!
 
Svar:2
För att inte manligheten ska krympa...
 
Svar: alt 2

Denna värmepumpt hade gjort sommaren för oss, vår lilla pool är placerad under ett gigantiskt träd utan möjligheter med uppvärming av solen, barnen, jag och grannskapet & bekantskapskretsen hade varit väldigt glada över en uppvärmd pool i den svenska sommaren. :)
 
Svar 2.

Har två små tjejer hemma som vill bada flera gånger om dagen nu när värmen äntligen är här. Deras mor är den största badkrukan som finns så jag får bita i det sura äpplet och hoppa i. Vad gör man inte för sina barn. Med den här skulle jag kunna bada hela dagarna med mina tjejer då jag dessutom är föräldraledig hela sommaren.
 
Svar 2

Jag skulle ge den till min syster så att systerdottern kan få bada så mycket hon vill
 
Svar: alt 2

Är mycket nöjd med både leverans och kvalité på vår pool från Swim & fun köpt på Bygghemma.se för något år sedan. Med denna värmare behöver vi aldrig mer fundera om det är för kallt i poolen igen. Ser fram emot många morgondopp, som är rent omöjligt utan denna kvalitetsvärmepump.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.