Jag skulle nog inte bygga kök.
 
V
Daniel_N Daniel_N skrev:
@mattiasp och @volvo51 kommer INTE att jobba snabbt och smidigt tillsammans som ett radarpar med kommunkationen på topp...:crysmile:
Jag tror att det skulle gå jättebra.;)
 
Daniel_N Daniel_N skrev:
@mattiasp och @volvo51 kommer INTE att jobba snabbt och smidigt tillsammans som ett radarpar med kommunkationen på topp...:crysmile:
Ja, ni som känner mig vet att jag kan tramsa loss i såna här trådar. Inget allvarligt menat @volvo51 !
 
mattiasp mattiasp skrev:
Ja, ni som känner mig vet att jag kan tramsa loss i såna här trådar. Inget allvarligt menat @volvo51 !
Du har kommit till helt rätt tråd;)
 
Skulle absolut inte lägga klinker. Snett som fan i det enda rum jag gjorde själv. Så pass att jag la en matta över det.. :)
 
  • Gilla
  • Haha
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
Jag skulle inte måla, tapetsera, sätta klinker, mura, gjuta eller göra något som innefattar bruk, lim färg eller nåt annat som är kletigt. Det blir klet överallt utom där det ska vara och det kletet ska hålla fast blir snett.
 
Isolera och tapetsera.
 
Jag skulle INTE plantera eller vårda någon form av vidhängande växtlighet. Jag sår inte frön, brukar jag säga, jag begraver dem för tid och evighet.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
jag skulle inte bygga något högre än vad jag når från en trappstege
 
Jag skulle inte göra något om det inte är maskiner inblandade. Helst dieseldrivna :D
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
Jag skulle inte sätta upp den där sista listen... I varje fall inte på några år.
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Stickan56 Stickan56 skrev:
Jag skulle inte bygga ett hus med krypgrund.
Jag skulle inte bygga ett en och en halvplans hus.
Jag skulle inte bygga utan bergvärme och frikyla.
Jag skulle inte bygga utan ett STORT garage med carport.

Stickan
Vad är det för fel på 1.5 plans hus som flera anmärker på?
 
Jag skulle inte ha tid att låta bli att göra något förrän jag inte kommit överens med grannen om vägen och eller gränsen varvid jag inte skulle ge mig med mindre än att lantmäteriet och eller allmän förvaltningsdomstol inte tagit grannens parti. Därefter skulle jag inte veta var jag inte skulle börja, men å andra sidan skulle jag nog ändå behövt vänta eller låta bli efter att jag ändå inte hade haft råd efter att domstolen inte tilldömt grannen att betala rättegångskostnaderna.

Så när det väl kommer till kritan skulle jag nog inte göra något dyrt.
 
R rufsig skrev:
Vad är det för fel på 1.5 plans hus som flera anmärker på?
Därför att vi alla, av någon underlig anledning, oftast blir äldre.
 
P
Jag skulle inte slå i en spik med hammare
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.