Jag skulle inte göra färdigt. :(
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Jag skulle inte göra någon trappa. Det är det enda jag lovat mig själv aldrig göra igen. Jag kryper nästan hellre omkring i gammal isolering i shorts och t-shirt i resten av mitt liv :)
 
Jag skulle verkligen inte måla. Speciellt inte om @Daniel_N valt färgen.
 
  • Gilla
jac
  • Laddar…
V
Det enda jag skulle göra: Sitta i stolen,peka med hela handen och tala om för mina söner vad som ska göras.
 
  • Gilla
Pagno
  • Laddar…
Jag skulle inte installera skrivare, dator, wifi, bluetooth eller annat hittepå.

EDIT: Uppenbarligen skulle jag inte välja färgen heller. Eller i alla fall inte välja målare;)
 
  • Gilla
Pagno
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag skulle inte göra färdigt.
Du får vänta med det tills jag inte kommit igång med något.
Men jag kan alltid googla lite till innan jag bestämmer mig för hur man skulle kunna göra. Tyvärr så brukar det falla på att det visar sig finnas flera sätt att göra det på ...
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 3 till
  • Laddar…
Jag skulle inte hålla käften :rofl:
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 4 till
  • Laddar…
V volvo51 skrev:
Det enda jag skulle göra: Sitta i stolen,peka med hela handen och tala om för mina söner vad som ska göras.
Fel tråd. Det här är tråden om vad du INTE skall göra.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Jag skulle inte posta i fel tråd :D:crysmile:
 
  • Gilla
KarlEmil och 2 till
  • Laddar…
Jag skulle inte gjort betongdiskbänken själv.
Jag skulle inte byggt enochenhalvplan dvs jag skulle struntat i byggkravet.
Jag skulle inte fogat mig då byggaren ville slopa uteduschen (saknar den fortfarande efter 14 år).
mm mm
 
Stickan56
Jag skulle inte bygga ett hus med krypgrund.
Jag skulle inte bygga ett en och en halvplans hus.
Jag skulle inte bygga utan bergvärme och frikyla.
Jag skulle inte bygga utan ett STORT garage med carport.

Stickan
 
Jag skulle inte göra något själv utan köpa alla tjänster och enbart gå runt och övervaka så att jobbet blir korrekt gjort. Detta eftersom det enda som skulle kunna få mig att bygga ett hus är att jag har så mycket pengar att jag inte bryr mig om vad det kostar. Men det är klart, den dag barnen har flyttat ut så kanske man suktar efter något att göra, men då kan man ju alltid resa istället...
 
V
mattiasp mattiasp skrev:
Fel tråd. Det här är tråden om vad du INTE skall göra.
Genom uteslutningsmetoden kan man räkna ut att jag INTE skulle göra någonting.
 
@mattiasp och @volvo51 kommer INTE att jobba snabbt och smidigt tillsammans som ett radarpar med kommunkationen på topp...:crysmile:
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.