Svar nr 2

Barnen skulle bli så glada. Då dom förra sommaren inte badade mer än fötterna i vår kalla rampool
 
Svar: 2

I Västerbotten är badsäsongen kort,
många dagar regnar bort.
Tänk vad härligt det skulle va
att få bada varmt på en Maj-dag
 
Svar 2

Behöver skaffa mig en pool så detta är ju perfekt. Slipper vi bada kallt och kan nyttja poolen mer.
Tänk vad skönt att få ta ett dopp utan att frysa tårna av sig. Är man en badkruka behövs det varm vatten för att hoppa i.
 
Svar 2.

Vi har en stor ovanmark pool som vi ej lyckas få upp någon bra temp på. Har provat med solmattor men det gör inte så stor nytta tyvärr :( Tror man använda rejäla grejer som en riktig värmepump anpassad för pooler. Hoppas nu på en varm pool i sommar om jag vinner, då kanske även min badkruka till fru hoppar i :)
 
Svar: 2
Skulle vara härligt med lite extra värme till poolen hemma i år och långt framåt, hade frun och dottern gillat!
 
SVAR 2

Älskar att bada men hatar när det är kallt. Hoppas denna värmepump gör så att hela familjen kan ligga i poolen och plaska runt. Hoppas Hoppas.....på mycket bad i sommar nu.....
 
Svar nr2.
En cool pool är coolt, men en varm cool pool skulle vara supercoolt!
 
I
Svar 2

Jag vill gärna vinna en värmepump, så jag kan köpa en pool
 
Svar 2
Med en badkruka till sambo och för att inte tala om familjen måste vi nog hotta poolen för det skall badas flitigt :).
 
Svar 2, 8-22 är telefonen öppen.

Precis skaffat hus så värmepumpen hade uppskattas av både mig själv, sambon och dottern. Det hade gett både en behagligare upplevelse, samt en längre säsong med pool. Har en mindre pool sedan tidigare där denna pump hade kunnat göra ett fantastiskt jobb till.
 
Svar: 2
I Norrland så behövs det en poolvärmare för att poolen ska få en bra badtemperatur. Har försökt med solvärmare och liknande saker men det är inget som fungerar tillfredsställande.
 
Svar 2, 8-22

Med tre barn födda i maj är det alltid panik på våren att värma upp poolen till kalasen. Bergvärmepumpen går het och huset är kallt eftersom man måste välja - En egen värmepump för poolen vore mumma....
 
Svar:2
En varm pool skulle innebära att den skulle användas oftare, nu måste det vara minst +35 grader ut för att någon ska våga hoppa i.
 
Svar 2

Vår sons största intresse här i världen just nu är att bada i svärföräldrarnas pool. Han fullkomligt bor där i men då deras uppvärmningssystem är påtok för litet för deras pool så kan han inte bada några längre stunder, det blir helt enkelt för kallt! Och var gång man fiskar upp honom så bryter tredje världskriget ut!

Så att kunna ge denna till mina svärföräldrar så vår son ska kunna anamma vattendjuret inom honom mer (och vi får det lite lugnare), så hade detta varit guld värt :D
 
Svar 2

Jag vill sitta med en kall öl i min solstol
Barnen vill leka och plaska i sin pool
För mig gäller: arbetsbyxor på
och barnens läppar bli snabt blå
ty poolen är iskal och ölen i solen blir ljumen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.