Då har jag knåpat ihop ett quiz om färg och att måla fasaden. Det ska bli intressant att se om det är lätt eller svårt!

Quiz: Måla om huset https://www.byggahus.se/quiz/116-mala-om-huset

I den här tråden ser jag fram emot att vi berättar vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna.

Slamfärgat trähus med vita fönster och rött tegeltak omgiven av grönska och parkerad bil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vi inspireras av en bild på ett slamfärgat hus jag knäppte en bild på vid en tur till Eskilstuna.
 
Redigerat:
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Du fick 8 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 5 personer (50%) av de 10 som gjort quizet

Roligt quiz, fick fel på knugen och på spriten
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Du fick 10 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 49 personer (90%) av de 54 som gjort quizet.

Synd att jag aldrig kommer att behöva måla om huset :(
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Du fick 9 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 43 personer (72%) av de 59 som gjort quizet.

Ska nog stryka mitt igen nästa år....
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
9/10 Åkte dit på kungen.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Hej! Har ibland fått 10/10 men då visar sidan att jag fått 1/10. Vad kan det bero på?
 
Det var någon som fick samma fel i appen förra veckan, tyvärr har vi inte hunnit titta på det ännu. Vilken enhet och webbläsare använder du?
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Det var någon som fick samma fel i appen förra veckan, tyvärr har vi inte hunnit titta på det ännu. Vilken enhet och webbläsare använder du?
Det har hänt mig tre gånger faktiskt. Inte för att verka duktig.
Jag har laddat ner appen till min iPhone
 
Fick 8 av 10 rätt. Svarade fel på kungen och spriten.
 
Åsa Lund
Spikade detta quiz :D
Målning verkar vara min grej, även om jag ofta delegerar till maken ;)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.