Vinn värmepump till poolen och bada varmt i sommar

Svart Swim & Fun Eco 3,5 kW poolvärmepump med mekanisk kontroll och temperaturratt.

Visst är det skönt att svalka sig på sommaren, men ibland kan det bli väl kallt i poolvattnet. Då behöver du en värmepump så att du får till den där perfekta badtemperaturen. Veckans vinnare får hem en Eco 3,5 kW från Swim & Fun. Den har mekanisk kontroll, ratt för temperaturinställning samt garantitid på 7 år på kompressorn (och 2 år på totalgarantin).

Totalt värde cirka: 6 100 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har Bygghemma för telefontider på sin professionella rådgivning?
Svaret (och mer info om värmepumpen) hittar du här: https://www.bygghemma.se/hus-och-by...filiate&utm_campaign=swim&fun_competition1805

1. 9-17
X. 10-12, 13-16
2. 8-22

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 25 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma och Swim & Fun för att de sponsrar den här tävlingen
 
  • Gilla
Peterdie
  • Laddar…
Svar: alt 2

Om jag skulle vinna denna värmepump skulle ungarna blir glada, för då skulle jag bli "tvungen" att fixa den där poolen som de har önskat och tjatat om.
 
T
Svar: 2

Om jag vinner blir det bad för hela familjen i stor ny pool, och inte bara för dottern i hennes 59 kronors uppblåsbara "pool" som värms upp med ett par omgångar med vattenkokaren :)
 
Svar: 2

Med en kall pool blir väll ingen glad? Vi vill ha sommar med varma bad!
 
Svar 2, 8-22.

Behöver uppdatera uppvärmningen till vår pool, som funnits sedan min farfar byggde den för att han inte orkade åka till sjön alla varma dagar med min far och hans bror när dom var barn. Idag bor jag där och en behaglig värme i poolen skulle uppskattas av mina tre barn, och så en annan klarar av att hoppa i nångång ibland :)
 
Svar 2, 8-22.

Min fru och våra barn har önskat sig en pool i många år men jag har stretat emot som den surgubbe jag är. Med en värmepump till Poolen kan jag inte längre säga nej och jag kan få överraska min familj med att jag faktiskt inte är så sur som jag ser ut att vara. :)
 
Svar 2.

Med en hjärtopererad son vore det helt underbart att kunna bada på hemmaplan med hela familjen i en varm pool istället för lita på solen och badhus.
 
Svar 2, 8-22

10 är bjudna men 20 är kommna slå vatten i poolen och hälsa välkomna! Men en poolvärmare är poolen alltid redo för bad för kvarterets alla barn!
 
Svar: 2, 8-22

Fick en pool "på köpet" med huset som köptes för 4 år sen. Poolen var i lite halvrisigt skick och med en risig solvärmematta för att få en badbar temperatur. Har i 4 års tid tänkt att nu är sista året för solvärmaren, men lite silikon och silvertejp senare håller den ihop ytterligare ett år! Poolen fick ny plåt förra året efter att ha rostat sönder, en ny skimmer skaffades så poolen funkar igen, men nu är det verkligen sista året för solvärmen. Lite trist då resten nu funkar. Precis när dottern bottnar och nästan börjat kunna simma. En poolvärmepump för att förlänga simskole säsongen hemma hade verkligen varit nice!
 
Svar 2. Jag skulle verkligen behöva en poolvärmepump eftersom jag är den största badkrukan som existerar
 
Svarsalternativ 2. Har precis bytt hus till ett med en stor pool som jag precis satt igång och då visar den sig läcka... Nu blir det till att lägga de tilltänkta värmepumpsslantarna på lagning av pool istället ! Bidrag med denna eminenta poolvärmare från swim & fun skulle vara mycket uppskattat !!!
 
Svar 2

Har hotat ungarna med att inte sätta upp poolen i sommar då de ändå bara gnäller över att det är för kallt i den så de vägrar att bada. Med en värmare till poolen skulle till och med jag kunna bada! Och alla skulle vara glada!
 
Svar: Alt 2

Barnen älskar att bada även i 22gradigt vatten men med en varmare pool skulle de få sällskap oftare
 
Svar 2

Med skadat knä blir det inte mycket byggt i sommar och då passar ju en varmare pool mig betydligt bättre.
 
  • Gilla
mjacobsson
  • Laddar…
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn värmepump till poolen och bada varmt i sommar

[bild]

Visst är det skönt att svalka sig på sommaren, men ibland kan det bli väl kallt i poolvattnet. Då behöver du en värmepump så att du får till den där perfekta badtemperaturen. Veckans vinnare får hem en Eco 3,5 kW från Swim & Fun. Den har mekanisk kontroll, ratt för temperaturinställning samt garantitid på 7 år på kompressorn (och 2 år på totalgarantin).

Totalt värde cirka: 6 100 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad har Bygghemma för telefontider på sin professionella rådgivning?
Svaret (och mer info om värmepumpen) hittar du här: [länk]

1. 9-17
X. 10-12, 13-16
2. 8-22

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 25 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma och Swim & Fun för att de sponsrar den här tävlingen
Svar:2
Så Barn o barnbarn slipper vara blå om läpparna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.