Ingen stämp kanske? ;-)

har själv en ful planka liggandes. Eller hade det förra året, än så länge får jag springa ut o ta loss den ngn gång per dag...
 
Jag använde vanlig 45*45 regel. Sedan hålsågen för att ta av den. Det funkar utmärkt.
 
Tänkte själv köra spännrem frugan tycker det blir snyggare men var lite nyfiken op denna.

/Mike
 
Leahcim Leahcim skrev:
Tänkte själv köra spännrem frugan tycker det blir snyggare men var lite nyfiken op denna.

/Mike
Värt att testa även om estetiken kanske inte får ett jättelyft jämfört med en planka. Frågan är om man kan spänna så pass att klipparen vänder utan att skada / dra ihop själva benen på mattan
 
Själv grävde jag ner ställningen en bit i marken så så roboten kan åka under utan problem. Inte så mycket jobb att fixa detta och sedan väldigt enkelt att återställa den dagen ungarna inte hoppar längre.
 
  • Gilla
olofh
  • Laddar…
Corpes Corpes skrev:
Själv grävde jag ner ställningen en bit i marken så så roboten kan åka under utan problem. Inte så mycket jobb att fixa detta och sedan väldigt enkelt att återställa den dagen ungarna inte hoppar längre.
Jag kör också på den lösningen. Snabbt och enkelt att gräva ner, ser snyggt ut och ger minst gräs att köra med grästrimmern.

För några år sedan hade jag en Worx robotgräsklippare och körde en regel längs benen. Men Worxen studsade alltid ut i exakt samma vinkel när den krockade mot plankan så den körde alltid fast under studsmattan.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.