Diskbänk upphöjd och tak målat två gånger med linoljefärg. Hann inte mer innan vintern. Nu dags ta nya tag!.
Ser rent av för dj....gt ut.i övrigt. Men jag lägger ändå upp en bild för att nu ska fatta och förstå. Vet bara inte var börja. Min särbo föreslog han kunde sätta upp några ikeaskåp, men det vill inte jag. Vill inte ha MDF.
Skulle önska jag fann någon som kunde platsbygga ett kök och en plåtslagare satte upp en kåpa ovanför vedspisen. Kaklet måste också bytas för det är brunt o murrigt 70-tal. Huset är byggt 1940. Tycker om pärlspont och det finns i skåpen, varav ett är målat. Vad tycks? Vill inte ha en massa skåp på väggarna egentligen. Möjligtvis hänga en hylla från taket ovan köksbord.
Kanske bra kontakta en inredare. Min särbo är snickare, men han har tröttnat på att jobba på mitt hus. Jag vill därför anställa någon i Mariestadstrakten. Vore guld värt om ni kände till någon som skulle kunna fixa väggar m m . Stort tack på förhand!. Får inte kosta allt för många pengar bara.
 
  • Renoveringsbehov av kök med gammal vedspis, ofärdiga väggar och tak med synliga installationer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Kök under renovering med pärlspontskåp, gammalt kakel och upphöjd diskbänk.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Oldboy
  • Laddar…
fia_mstd fia_mstd skrev:
Jag kan med värme rekommendera Robin som har en enskild firma som heter Berga Byggservice. Robin har byggt och samordnat badrum åt mig tidigare, har även känt honom sen han var tonåring. Mycket bra kille!

[länk]
Har han kläm på byggnads- vård?
 
Det kan jag däremot inte svara på!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.