Svaret är 2; 2006.

Som nybliven husägare finns det mycket som behöver köpas in. Högst upp på listan står en stege så vi kan måla om huset i sommar. Stackars fasaden har inte fått kärlek på allt för många år!
 
Svar nr 2; 2006

Så jag kan köpa den här som skulle passa jättefint till vårt vita hus med grått taktegel
Grå ytterdörr med vertikalt fönster och silverhandtag som passar till ett vitt hus.
Istället för den brunlaserade med gul bubblig ruta som vi har nu
 
Svaret på frågan är 2006

För snart fyra år sen börjades det planeras för att vi skulle bygga ett växthus av gamla fönster. Nu har vi kommit så långt att vi har murat en sockel och skruvat fast en syll. Nu har det tagit stopp i byggandet igen då vi saknar pengarna. För pengarna skulle jag köpa reglar så vi kan komma vidare och förhoppningsvis bli färdiga i sommar.
 
Svar på frågan är 2006

Vi genomför en större köksrenovering i vårt hus, vilket vi har diskuterat sedan vi köpte huset för snart 10 år sedan. Skulle passa oss utmärkt att få ett presentkort hos Bygghemma som har allting man kan behöva i renoveringsväg.
 
Svaret är nummer 2, Bygghemma.se startade 2006.

Efter snart tio år med ett eget arbetsrum, som aldrig har använts till annat än ett förvaringsutrymme med max 0,5 kvm synlig golvyta så har jagmed nytt jobb äntligen fått möjlighet att arbeta hemifrån... Dessvärre är det inte möjligt i praktiken eftersom jag inte kan komma in i mitt arbetsrum! Utrensningen har börjat, men jag hade gärna fått ett bidrag till ett ordentligt Elfa-system, så att jag kan kombinera jobb med förvaring...
 
Svar: 2006 startade bygghemma

Jag har precis köpt hus och våren har precis dragit igång, skulle jag vinna 2000:- skulle det nog bli lite färg, penslar och lite smått och gott till trädgården!
Jag behöver måla om altan både golv och väggar och efter man har köpt hus så måste man verkligen prioritera varje liten krona på rätt sätt och detta presentkort hade verkligen varit till hjälp!
 
Svar 2: 2006. Planerar en altan sedan en tid tillbaka, så det är en del som saknas till den
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se


Svar:
2. 2006

Motivering:
Ny altan, men ingenstans att sitta!
Jag på bygghemma, bestämde mig för att titta.

En härlig loungegrupp vore toppen!
Med detta bidrag skaffar jag nånstans att ställa koppen!
 
Svar: 2.

Imorgon lägger vi bud på ett hus, ett hus som vi räknar med att köpa. Det huset kommer att kräva stora ombyggnationer för att passa som bostad. Ombyggnationer kostar pengar, och vi vill bygga med bra grejor. Alla bidrag hjälper, och det här skulle minska vår ekonomiska börda lite.
 
Svar 2; 2006

I vårt precis inköpta hus behövs en duschkabin då ett fönster är placerat i duschen. Halva familjen vill ha badkar istället. Bygghemma har en sån här som jag skulle vilja överraska dem med! Modernt badrum med duschkabin och toalett, vita och svarta kakelväggar och röd handduk.
 
Bygghemma startade 2006.

Igår rasade (bokstavligt talat) garageporten, en vippvariant från 70-talet, så presentkortet skulle komma väl till pass när ny port nu behöver införskaffas.
 
svar 2006
Eftersom min särbo lämnat mig med ett hus som en granne kallade ruckel
skulle jag använda pengarna till en kontaktannons för att finna en snickare.
:rofl:
 
Svar 2/ 2006
Skulle nog köpa nya skärmar till altanen,de gamla är ruttnade.






Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: När startades Bygghemma?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. 2012
X. 2008
2. 2006

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 4 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.[/QUOTE
 
Korrekt svar är nummer 2: 2006

Två gräsklippare har med kort mellanrum tackat för sig och gått vidare till maskinhimlen, samtidigt som gräset börjat växa som aldrig förr vore det synnerligen passande med ett presentkort för inköp av ny klippare, eller möjligen persienner för att slippa se ut...
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: När startades Bygghemma?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. 2012
X. 2008
2. 2006

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 4 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
Heeej
När jag vinner kommer pengarna gå till ett garagebygge..finns bara plattan nu
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.