Svar 2). 2016.
På Bygghemma kan man köpa allt, en köksfläkt ligger just nu bäst till på listan.

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: När startades Bygghemma?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. 2012
X. 2008
2. 2006

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 4 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
2
 
Svar 2). 2006 ska det vara.
På Bygghemma kan jag köpa allt jag vill ha.
Just nu ligger en köksfläkt högst på listan.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: När startades Bygghemma?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. 2012
X. 2008
2. 2006

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 4 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar år 2006

Jag skulle ge bort det till min sambo som fyller år 5/5. Skulle bli en bra uppskattad present.Vi bor i ett hus med mycket kvar att renovera på och jag är föräldraledig så det skulle komma väl till användning. Nått som vi behöver köpa direkt är en multisprinkler premium från gardena då vår pajat och jag blir blöt varje gång jag ska vattna.
 
  • Multisprinkler Gardena Premium på en webbsida, pris och lägg i varukorgen-knapp syns.
Svar 2, 2006

Jag har efter att renoveringen avslutades(i väntan på nästa steg) packat(slängt) in alla verktyg i bastun(!) och nu vill sambon(och jag) börja använda bastun och jag behöver ha ordning på mina verktyg så jag kan göra 2 dåliga gräsklippare till en fungerande tills vi har råd med en robot, så pengarna skulle gå till arbetsbänk, hyllor och verktygsförvaring.
 
Svar: 2) 2006.

Jag skulle använda presentkortet som hjälp för att köpa in parkettgolv till vårt vardagsrum.
Det behövs 50 kvm så lite hjälp hade inte varit dumt :)
 
SVAR
2 - 2006

VARFÖR?
Jo, på fredag - med lite tur - får jag äntligen flytta in i mitt nybyggda hus! Men det är ju så mycket småkrafs som saknas, och ni vet - många bäckar små...!
Hade varit så fantastiskt trevligt att kunna se hur fint badrummet är, för det är ju superläckert! Och inte dumt om jag tar rätt hårprodukt när jag står i duschen, samt hittar handduken efter det!
Så jag vet precis vad jag ska köpa - två plafonder/taklampor á 896:- och en handdukskrok för 174:-, växeln dricksar jag!
 
Svar: 2. 2006

Motivering:
Nu, äntligen efter ett år av springandes på visningar och budgivningar som har skenat iväg från oss har jag och min älskade sambo köpt vårat första hus.
Jakten är äntligen över och i början av juli flyttar vi in i vårt lilla hus från 1937.

Nu är jag på span efter en robotgräsklippare för att få mer tid att göra huset till vårt drömhus.
Så bidraget hos Bygghemma skulle göra oss så gott i jakten på en gräsklippare innan alla otaliga köp vi kommer att göra på Bygghenma i skapandet av drömmen!
 
Svar 2 - 2006

Hantverkarna håller på att lägga om taket på huset. Dock ska jag själv lägga om taket på uterummet som är sammanbyggt med huset. Så dessa pengarna skulle gå till att delbetala sakerna som behövs till uterummets tak.
 
Svar: 2 - 2006.

Är sen ett tag tillbaka ofrivilligt ensam husägare med ett halvrenoverat hus. Finns således väldigt många saker det där presentkortet skulle kunna hjälpa till med!
 
Svar 2,2006
Vi har köpt ett hus och behoven till detta är outtömligt, inte för att huset är i dåligt skick, utan för att vi startade från noll i utrustning. Längtan är stor till att göra allt på en gång, men det går ju inte, så ett bidrag till huset vore alldeles underbart, jag brukar inte ha tur i tävlingar, men håller tummarna.
 
Svar
2. 2006

Sambon önskar sig ett nytt strykbord i 35-års present, skjortanvändare som han är. Så med en vinst från bygghemma skulle jag se till att han fick ett riktigt redigt ett i fin kvalite!
 
Svar: 2) 2006

Det vore toppen! Ska bygga om i källaren för att göra ett rum för grabbarna att hänga i.
 
Svar. 2, 2006
Vi tittar på en dörr för att göra en ny entré till vårt hus. Vad glad jag blir om vi vinner! Då skulle 2 hundar slippa skita ner halva huset, då en ny entré skulle ge möjlighet till nya och bättre flöden och stopp i huset.
Mia Peterson
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: När startades Bygghemma?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. 2012
X. 2008
2. 2006

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 4 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
Startades 2006.
Jag vill kunna få klarglas i taket på mitt växthus så jag ser himlen och stjärnorna vid klart väder. Har byggt växthuset på min norra balkong och bor i innerstan men vill få till mer av naturkänslor. Nu har jag
mjölkiga plexiglas som också isolerar dåligt vintertid och vill alltså gradera upp. Har lagt in golv med värme från vanlig el, krävdes inget tillstånd från BRF då. Just nu har en syren slagit ut helt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.