Svar: 2006

Vi håller på att bygga uterum just nu och för att kunna ta oss ut i uterummet så behöver vi köpa en helglasad fönsterdörr från Trarydfönster, så vi skulle använda presentkortet som en delbetalning av dörren.
 
Svar 2, 2006

Jag har nästan 100m staket att bygga runt mitt nybygge så en gersåg skulle jag lägga vinsten på.
 
Rätt svar nr2, 2006!

Jag skulle ge bort presentkortet till min sambo så han får köpa verktyg bäst han vill utan att jag lägger mig i :) mycket som behövs när man går från lägenhet till hus!
 
richardtenggren
Svar: 2 - 2006

Vi ska just till att skicka in bygglovet på fasadrenovering och utbyggnad, samtidigt står vi i startgroparna för att köra igång dräneringen, bara grundvattennivån sjunkit något.
 
Svaret är 2006

Har så många projekt jag planerar att göra så jag inte kan sova på nätterna pga alla tankar som far omkring. Så med detta skulle jag kanske kunna slutföra något av projekten så man får sova nån timme extra.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: När startades Bygghemma?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. 2012
X. 2008
2. 2006

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 4 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
2006
Jag skulle köpa en Jabo grind antik samt beslag.
 
Svar 2 - 2006

Jag har ett groteskt fult hörnbadkar som inte ens har bubbelfunktion. Det är en av de saker jag aldrig tycker jag har råd att byta men gärna skulle vilja!
Sedan är Bygghemma en fantastisk e-butik där det ju finns allt! Och säkert kan jag komma på något annat - som tex att jag skulle behöva en bra grind för att hålla mina hundar kvar på tomten, eller en "vindstrappa" (stege) då det faktiskt är ganska opraktiskt att släpa upp en utomhusstege varje gång jag skall upp på vinden... Behoven är många - medlen begränsade!
 
T
Svaret är 2. 2006

2013 köpte jag och min sambo en stor villa som tyvärr inte blivit underhållen dom senaste 15-20 åren.
Vi har sedan vi köpte försökt att ta dom viktigaste bitarna en efter en. Förra året tex målade vi om huset, garaget och fönsterna. Nästa år blir det ett takbyte, då vi inte hade råd i år. Däremot måste vi byta både dörr till groventren och vår garageport, då båda dessa är väldigt dåliga. Vilket inte känns så kul när kylan, eller inbrottstjuvarna, kommer. Så där skulle ett bidrag sitta väldigt fint :)
 
Svar: 2
Skulle köpa en kap och gersåg
Motivering:
Med hink och spade gräva det roligaste dottern vet, men med sandlåda där går vi bet. För att ha kvar grusgången där den låg vi skulle behöva en såg.

Med vänlig hälsning,
Jonas

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: När startades Bygghemma?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. 2012
X. 2008
2. 2006

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 4 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
 
R
Svar 2006

Nu när nybyggnationen dragit igång försvinner pengarna fort, ett litet hjälp hade varit ett bygghemma presentkort
 
Svar: 2006 lanserades bygghemma.se

Halloj!

Min fru och jag tittade i veckan på tapeter på bygghemma. Att vinna det här presentkortet skulle verkligen hjälpa oss att få den tapeten vi vill ha.

Mvh
Peter
 
Svarsalternativ 2 dvs 2006

Skulle jag vinna skulle jag köpa min nya häcksax eller robotgräsklippare hos bygghemma. Oavsett så skulle priset komma till användning och som vanligt skulle det kännas som en trygg affär.

Fortsätt er goda arbete
 
Svar : 2

Jag skulle köpa mig en ny grill efter 5 säsonger, gamla grillen hålls ihop med straps & går inte längre att flytta på, & med grillning ett par Gånger i veckan nu skulle detta förgylla min vardag
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn presentkort på Bygghemma.se

[bild]

Veckans vinnare tar hem ett presentkort hos Bygghemma.se och kan därmed köpa vad de vill från deras stora sortiment. Presentkortet kan antingen användas för sig, eller som en del i betalningen av en dyrare vara där du själv betalar mellanskillnaden. Hos Bygghemma finns både byggvaror, verktyg och inredning.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna och vad du skulle köpa för pengarna.

Fråga: När startades Bygghemma?
Svaret hittar du här: www.bygghemma.se

1. 2012
X. 2008
2. 2006

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden.

Vinnaren utses fredag 4 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma för att de sponsrar den här tävlingen.
2) 2006

Bygghemma är ju inget vanligt byggvaruhus
Därför, ett nyinköpt gammalt hus
med stort behov av kärlek
blir med detta pris alla problem till bus
och alla jobben till en lek
 
Svar: 2 dvs 2006

Motivering: Jag skulle vilja köpa ett entrétak! Var med i en tidigare tävling om just ett entrétak men tyvärr passade inte just den storleken vår dörr varför jag hade tänkt att ge bort det till min bror istället. Då vann jag inte (trots en, i mitt tycke, fantastiskt motivering!) men satsar på bättre tur nu så vi kan byta ut vårt nuvarande fula, läckande eternit-look-alike-tak!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.