Japp, mycket offtopic.
Jag kan inte lägga någonting i varukorgen på elgiganten.se och de har en massa justa deals just nu. Hemsidan är inte död eller så men knappen för att handla fungerar inte. inte "hämta i butik" heller.
Nån som kan testa eller rentav förstå varför?
 
Testade och nej funkar inte att lägga saker i varukorgen
 
Tack för test!
Ser dock att saldot minskar på vissa grejer så nån har lyckats.
 
Cdon??

Jag lyckades!
Provade fyra datorer med Windows 10, testade Chrome, Internet Explorer, Opera och en gammal Safari. Utan tillägg. Med brandvägg och windows defender av Provade IE+Chrome på Windows server 2012. IE+firefox på WinXP. Testade även två mobiler och en surfplatta med Android. Provade att dela ut 4G till datorn ifall åt med routern tjurar. Hittade sen vinnande kombo: Windows 8 med Internet Explorer 11! Har ingen aning om varför.
 
Jahapp, nu fungerar det på alla plattformar.
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
martin43 martin43 skrev:
Hittade sen vinnande kombo: Windows 8 med Internet Explorer 11! Har ingen aning om varför.
Påminner mig om detta:
Jag kunde inte logga in på "mina sidor" hos skatteverket med e-leg, fast det gick bra på alla banker och andra ställen.
Felanmälde till SKV.
Och fick ett svar efter en månad:
Radera all din web-historik, inklusive cookies och allt annat. Kul :mad:

Använder normalt Firefox, men med Internet Explorer gick det bra, till och med hos SKV :)
 
Det var lite imponerande ändå, ett steg mer avancerat än "tryck på F5".
 
Skulle kolla/köpa bilreservdelar igår, flera sidor fungerade inte, själva sök knappen funkade inte.

Provade Win 10 Wp10 och iOs.
 
Konstigt..Kanske var den centrala underrättelsebyrån som gjorde en liten undersökning över vad folk var sugna på.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.