Jag ska inhandla min första gasolgrill och det lutar åt en Bluegaz z-3 eller z-4 ,
Var först inne på Landmann Triton PTS men efter läsande så tycker de flesta att den har ojämn värme.

Så finns det någon som har erfarenheter av Bluegaz..

Vi kan skippa snacket om att Weber är bäst, det vet jag redan,, men kan inte motivera att lägga 6000:- + på en grill.

Tack på förhand
 
Köp weber :)
 
  • Gilla
SC Aero
  • Laddar…
H huggan skrev:
Köp weber :)
aldrig :)
 
  • Gilla
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
Du ser, eftersom du sa inte weber så får du inga andra tips då det bara finns ett val.
 
S
Det med weber är enbart namnet och dom framställes som bäst , det finns andra grillar som är bra , sen att det har gått troll i namnet det är en annan sak , därav tar dom bra betalt , det är liksom en statussymbol i den världen , men klart att har grannen en så måste jag vara lika
Man behöver inte köpa en Rolls Roy eller en GoGo för att transportera sig , det går bra med ett mellanting
 
Köp Kolgrill! Överlägset bättre smakupplevelse, fråga en vettig kock. Vedeldat är godast. Annars stanna inne och laga maten på spisen!
 
  • Gilla
deadeat och 1 till
  • Laddar…
Såg att Bluegaz Z-1 hade fått bäst -i-test 2015-2016 . kommer nog köpa en z-3 då den ligger i min prisklass, jag grillar itne så jätteofta,, så jag behöver ingen värsting


https://www.bäst-i-test.se/gasolgrill scrolla ner lite på sidan
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
Köpte du nån Z-3:a?
Tittar nämligen på den och har (hade) som du beslutsångest om jag skall lägga det dubbla på en motsvarande weber.

//Johan
 
Nej jag gjorde en helomvändning och köpte en Landmann triton 2 , alltså deras minsta med 2 brännare.

funkat över förväntan faktiskt. haft den snart 2 säsonger och klarat sig bra från rost då den befinner sig under altantak.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.