Har flyttat köket och byggt ett nytt. Så står här med ett kök jag skall riva ut och göra om rummet.

Funderar på hur troligt det är att bli av med det här köket om man lägger ut det gratis mot avhämtning när jag demonterat allt och ställt ut det på uppfarten eller om det är lika bra att ta hit en container direkt när man river det.
Finns det någon sån marknad idag för det? Exkl kyl/frys och fläkt. Ugnen är ett av värmeelementen trasigt på men funkar och spishällen funkar så kan ingå om det skulle göra det lättare. Bänkskivan är inte mycket att ha, så det är stommar och luckor i princip.

(Stockholm)
 
  • Del av ett begagnat kök med vita skåpsluckor och kakel, inklusive en diskbänk och spishäll, redo för demontering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Kök med vitvaror redo för demontering, inklusive skåp, bänkskiva och spis, ingen kyl/frys och fläkt. Stockholm.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Äldre vitt kök med skåpstommar och luckor redo för rivning, inklusive verktyg på bänkskivan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det finns en markand! Många som vill fräsha upp tex tvättstugan. Gratis är gott och ju mer som ingår desto bättre. Finns även de som kan betala någon tusenlapp.Lägg upp det på köp/säljsida på facebook och blocket, gärna innan du river, för att se marknaden. Om det då inte är någon som nappar just nu så är det ju bara att slänga.
 
Finns absolut en marknad och tror du skulle kunna få en slant för ditt kök. Kolla blocket så kan du bilda dig en uppfattning, även om många där begär fantasipriser så går köken iväg. Köpte själv ett beggat kök sist jag budgetrenoverade.
 
Du får gärna skicka lite mått till mig på det där köket, vilka delar det finns och skick.
Pm eller här
 
Perfekt inredning till garaget, tvättstugan eller fritidshuset.
 
  • Gilla
Torpolle
  • Laddar…
Vad har det för väggmått? Lillsyrran är ute efter ett sådant kök
 
Många annonserar att köparen får montera ner själv. Efter att själv ha demontera kök skulle jag inte låta någon annan gå lös på mina väggar. Men det finns definitivt en marknad och det där ser ju jättefint ut! Skulle lätt betala för att sätta upp det i kök och garage! Också alltid lättare att sälja om du noga anger mått och antal. Och betona att det är paketpris om du vill bli av med allt på en gång.
 
M macrus skrev:
Har flyttat köket och byggt ett nytt. Så står här med ett kök jag skall riva ut och göra om rummet.

Funderar på hur troligt det är att bli av med det här köket om man lägger ut det gratis mot avhämtning när jag demonterat allt och ställt ut det på uppfarten eller om det är lika bra att ta hit en container direkt när man river det.
Finns det någon sån marknad idag för det? Exkl kyl/frys och fläkt. Ugnen är ett av värmeelementen trasigt på men funkar och spishällen funkar så kan ingå om det skulle göra det lättare. Bänkskivan är inte mycket att ha, så det är stommar och luckor i princip.

(Stockholm)
Hej!
Är köket kvar?

Tomas Wennerhult
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.