Rätt svar: 3

Inget snick snack med denna sax får pappa familjens gröna träd och buskar granna och snygga.
 
Svar: 3

Andra sommaren i huset närmar sig och nu är det trädgårdens tur att få sig en uppfräschning! Häckar ska klippas, växter ska planteras och gräsmattan ska få sig en omgång. Vi har inga elektriska verktyg till trädgården i dagsläget så denna multitrimmer från Makita skulle komma väl till användning hos oss!
 
Svar: 3

Jag är så trött på bensintrimmern som aldrig startar och om den startar har jag glömt köpa mer bensin.
 
Svar: 3 Effektlägen

Med nytt hus på igenvuxen tomt behövs verkligen denna multitrimmer för att hålla ordning på buskar och träd. Den kommer dessutom att trivas utmärkt tillsammans med resten av mina verktyg som givetvis också är av märket Makita.
 
Svar: 3 effektlägen.

Då jag har en trädgård som har blivit totalt överkörd av "Blomma för dagen" och dess lianer så behöver jag all hjälp jag kan få.
 
Svaret är: 3 effektlägen!

Vad ska man säga som motivering.. ja, här hemma är det mamman som är ute och ränner i trädgården (det vill säga jag). Jag började klippa våra häckar (4 år sedan nu) med en rostig stor handsax dom följde med huset. Efter ett tag uppgraderade jag mig till en batteridriven multihäcksax för 199 kr. Den fungerar utmärkt till att klippa små späda löv! Alltså inte särskilt bra till vår långa häck. Den stora häcken klarar den inte ens stt bita i så den får jag klippa med sekatör. Batteriet håller i 20 minuter, sen behöver det laddas om i några timmar, hahah. Tur att man älskar trädgård så att man orkar sig ut och klippa tills man får både skavsår i handflatorna och darriga händer (av den jäkla maskinen som man måste pressa så hårt på).

Jaja, jag skulle bli glad av att vinna som alla andra här :)
 
Svar: 3 lägen

Hur kan jag göra för att komma i trim?
Jag prövar min lycka med rim!
Tänk att med samma maskin
Både klippa häck och skörda lin!
Denna excellenta apparatur
Hoppas jag vinna med lite tur
 
Svar: 3 st

Vi har precis köpt vårt första hus med lummig mysig trädgård. Vi tog över huset från en pigg 95-årig dam. Hon hade mycket bra ordning på trädgården så vi kommer få en utmaning med detta nu. Makitas multitrimmer hade passat som handen i handsken.
 
Svar: tre effektlägen.

För frun vore denna helt rätt.
Då kan hon klippa och trimma lätt.
Själv lagar jag till maten,
så när hon är klar finns den på faten.
 
Svar: 3 st lägen

Jag vill vinna tävlingen som en överraskning till min fina make som när han väl fick sin minimala egentid (pga vilda tvååriga tvillingar) i helgen valde att ta sig an vår minst lika vilda häck som fått anmärkningar av föreningen flera år i rad pga att den är så galet tjock. Väl ute i vildmarken och en tredjedel in i häcken gick den gamla maskinen sönder och nu ser häcken om möjligt ännu värre ut än innan och vi får fortsätta skämmas i grannskapet...
 
Svar 3

Jag ör otroligt svag för Makita verktyg. Använder det hela tiden i jobbet och vill verkligen bygga ut min privata samling med detta verktyg som jag saknar.
 
Svar 3
Vi har kantsten runt omkring gräsmattan och altaner och att trimma gräset är en plåga med en sladdtrimmer.
Dessutom så är våran sladdtrimmer fruktansvärt tung och högljudd.
Denna maskin är både tyst och levereras med en axelrem.
Sen är den också bra på att använda till våra häckar runt tomten.
Denna vinst skulle också vara dubbel för mig eftersom jag fått ett par gamla makita maskiner där batterier och laddare gått ur tiden, så dom här batterierna och laddaren skulle verkligen vara en högvinst.
 
Svar: 3

Motivering: jag har det inte dåligt på något sätt, inte något som gått sönder eller blivit stulet. Jag är bara väldigt sugen på att få äga en den här proffsiga multitrimmern så jag kan gå lös i sommar i trädgården.
 
Svar: 3 lägen

Vi har tre stora häckar. Två behöver klippas, den tredje biter ingenting av det vi har på ... Så jag vore tacksam om åtminstone de två förstnämnda kunde få bli trimmade, eftersom den tredje är bortom all räddning. Då de är allvarligt eftersatta och vildvuxna krävs riktiga krafttag. Byggahus, kan ni bistå med hjälp?
 
Svar 2: 3 stycken
3 stora häckar samt många gräskanter gräsklipparen inte kommer åt skulle må toppen av att bli behandlade av denna trimmer!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.