Snart dags att börja använda funktionen PM, eller...? ;)
 
jbr jbr skrev:
Snart dags att börja använda funktionen PM, eller...? ;)
Då missar ju vi andra hur det går med poolen/dammen
 
  • Gilla
  • Haha
yonna och 7 till
  • Laddar…
Pust, äntligen på väg
 
Framme
 
Inga bilder? :thinking:
 
Tänkte fel och såg precis bussen gå utanför fönstret, vi tar den som går om 2h, om ni är kvar då.
 
Vi är kvar
 
För den nyfikne ser dammen ut såhär: En tom trädgårdsdamm i förgrunden med ett vitt hus i bakgrunden under solig himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tom plastdammm i en trädgård med hus i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tackar också nimhed för en rundvisning av huset, ser fram emot att läsa om hur det fortskrider :)
 
  • Gilla
Dalbotant och 1 till
  • Laddar…
Tack själv :)
Nu ska du bara ta rätt beslut också ;)
 
Kan man få be om lite hjälp att peppa Marine att faktiskt ta den häftiga badtunnan? :rofl::D:rofl:
 
harry73
Vi kan hjälpa att lägga det i marines trädgård, då behöver han inte bestämma sig.

Hur stor är eländet? Förlåt jag menade den fina badtunnan:crysmile:
 
Jag får nog tyvärr tacka för erbjudandet men avstå. Sorry om jag fick upp era förhoppningar.

Den blir nog inte en speciellt bra badtunna, och jag har nog varken tid eller ork till att laga och gräva ned den.

Jag tog fler bilder om nimhed vill ha till en annan hugande spekulant ;)
 
  • Gilla
KjellTimell
  • Laddar…
Inga problem. Hoppas det ändå var värt besväret med besöket. Ledsen att jag inte kunde bjuda på kaffe ;)
Förstod nog redan då, att du skulle backa :)

Så, nu ni byggaHusare, nu har ni chansen! Once in a life time opportunity. Marine hade första tjing, men nu är det fritt fram att förverkliga sina drömmar.
 
  • Gilla
fia_mstd och 1 till
  • Laddar…
harry73 harry73 skrev:
Vi kan hjälpa att lägga det i marines trädgård, då behöver han inte bestämma sig.

Hur stor är eländet? Förlåt jag menade den fina badtunnan:crysmile:
Den fina badtunnan är väl ca 1,5 m på kortsidan. Har faktiskt inte tagit några bra mått. PM mig din adress, så står den där helt plötsligt en dag :D :D
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Gott!
Man vet ju inte förrän man kollat!
Jag tyckte det var skoj att se ert projekt också, och så hoppade vi av någon hållplats tidigare på vägen hem och fick en härlig promenad.
 
  • Gilla
harry73 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.