Still true..

Energetisk elefantunge springer iväg och trött elefant ligger utslagen på marken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
CM1234 och 1 till
  • Laddar…
Kollage med ko, flodhäst och elefant, humoristisk text om att äta grönt och röra sig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tokslut och 8 till
  • Laddar…
Alternativ ruttvisning med figurer i olika storlekar och pilar mot trappor och rulltrappa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Paulina123 och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
Men hur ska de feta människorna komma förbi stolpen i rulltrappan? Känns som att skylten skulle peka tvärtom...
 
  • Gilla
big mike och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Vi vet väl inte vad texten betyder.
Det kanske står att om du vill vara smal så tar du till vänster, vill du bli fet tar du höger ... :D
 
  • Gilla
altaxis
  • Laddar…
altaxis altaxis skrev:
Men hur ska de feta människorna komma förbi stolpen i rulltrappan? Känns som att skylten skulle peka tvärtom...
Stolpen är väl till för att av säkerhetsskäl hindra att man tar med barnvagnar i rulltrappan.
Men den går bra att hoppa bock över. Då får man i alla fall lite nyttig motion :)
 
Jag gillar att till och med pilen är fet! :)
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
Mikael_L
Den här är i lite liknande tema. Klockren.
fitness-escalator.jpg
 
  • Gilla
Snigla och 2 till
  • Laddar…
Stolpen kanske är en maxbelastnings begränsning så att inte rulltrappan riskerar gå sönder pga för hög belastning...
 
  • Gilla
altaxis
  • Laddar…
Spärr för sumobrottare?
 
Mikael_L
Jag satt igår och såg Theresa May på nyheterna, och det är brexit hit och dit, och annat nu också.


Men jag kom på att när Finland ska lämna EU så blir det Fixit. :)
 
  • Gilla
jimih och 5 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Jag gillar att till och med pilen är fet! :)
Lugn och fin nu. Här på Byggahus håller vi en trevlig ton. Pilen är inte "fet", möjligen kraftigt byggd!
 
  • Gilla
13th Marine och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Lugn och fin nu. Här på Byggahus håller vi en trevlig ton. Pilen är inte "fet", möjligen kraftigt byggd!
Nej nej, det heter inte fet, det heter kraftig benstomme :)
 
Eller underlängd... Jag skulle ha haft ett normalt BMI om jag inte hade lidit av underlängd. Övervikt man man ju banta bort, men underlängd får man tyvärr leva med... :cry:
 
  • Gilla
13th Marine och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.