Jag har många projekt på listan över saker som ska göras, utifall jag får någon tid (hoppas men räknar inte med det).

Givetvis får du provbada =)
 
Då alla för tillfället genar över tomten för att komma till busshållplatsen, så kan du bara stanna till och ta en titt.
Annars hör jag av mig nästa gång jag ska ner, så ser vi om det passar.
 
Det här är ju jätteroligt! Vad är oddsen för att ni skulle bo så nära ... Jag måste också följa för att se hur det går :-D
Hoppas att baljan kan komma till nytta i alla fall, det är ju som sagt synd att slänga fungerande saker (även om det ibland är skönt att bli av med dem!).
 
Ja, vi måste bara invänta att snön inte längre täcker den innan vi fortsätter projekt "Övertala marinen".
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
:D
 
jaha du Marine, då är våren här! Dags för ett vansinnesprojekt :D
Jag ska dit i helgen. Har du några planer?
 
  • Gilla
Chrlstlan
  • Laddar…
Ja det är den verkligen, planen för helgen är att vara ute så mycket som möjligt :D

Ska kolla med den bättre hälften ikväll om det är lämpligt med en utflykt ;)
 
Då är vi på plats. Stannar väl ca 4h. Eventuellt åker jag ner imorgon också.
 
Då hinner vi tyvärr inte ut idag. Men det borde funka imorrn.
 
Jag skriver något när jag kör imorgon. Är då 40 min ifrån.
 
Låter bra, får se om jag tar med mig hela familjen på tur eller passar på att rasta motorcykeln.
 
harry73
Sk du dra den bakom motorcykeln?
Jag trodde du skulle ta bussen
 
Jadå, fylld med vatten och badgäster ;)
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
Oj, då kanske jag också skulle ta motorcykeln, men blir svårt att få med familjen då :D
 
Det ser ut som att jag får med mig hela familjen, i så fall tar vi bussen ut (som går varannan timme, ankomst lite i varje udda timme, avfärd hem en timme senare).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.