Hej!

Listning av ovanvåningens tak står snart på tur. Har digital vinkelmätare modell större som passar bra vid mer grövre byggnation som osb etc.

Har sett på många amerikanska youtube-klipp/ amazon osv denna typ av digital vinkelmätare :



Digital vinkelmätare med LCD-display och mätskalor i inch och millimeter mot vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vore väldigt tacksam om någon vet någonstans i Sverige som jag kan beställa en sådan ifrån istället för att beställa från Trump-land:)
 
V vanpire skrev:
Inte Sverige men inte USA:
[länk]
Tackar så mkt, där fanns den ju Frakten är dock dyrare än själva verktyget så finns det ytterligare tips om någonstans vart i Sverige det kan finnas så vore det bra:)!!
 
Lidl har den just nu !
 
slaskman slaskman skrev:
Lidl har den just nu !
Hittar den inte bland veckans verktygserbjudanden på hemsidan, har du möjligtvis priset på den?

//Ronnie
 
Runt 130
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
slaskman slaskman skrev:
Runt 130
Stort tack! Har inte Lidl här i Varberg så det kanske får bli att göra sig ärende till Falkenberg då.
//Ronnie
 
P Pysslarn skrev:
Stort tack! Har inte Lidl här i Varberg så det kanske får bli att göra sig ärende till Falkenberg då.
//Ronnie
Hittade den heller inte på nätet eller annonsbladet. Åkte både till Lidl Trollhättan och Vänersborg. Helt slut i thn och i vbg fanns det en kvar, lagt i en låda med kläder då nån troligen ångrat sig och bara lagt den där. Den var nedsatt till 90kr då Lidl vbg menade på att det tydligen var väldigt längesedan dom tog in dom och därför hade 30% på ord pris. Hursomhelst hoppas jag du hittar en, det står att den är tysktillverkad och som daglig användare av mätverktyg inom flygmotortillverkning så upplevde jag faktiskt verktyget förvånansvärt gediget.:) ( har dock bara petat lite på det):)

Tackar för tipset om Lidl, ett mkt oväntat ställe att hitta vad jag sökte:)
 
Här är en visning av den som Lidl säljer: känns som att det mesta om denna vinkelmätare står i denna tråd nu

 
Nu blev ju jag tvungen att köpa en också, finns ytterligare en på Lidl i Burlöv.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.