Svar: X Småland.

Hade gärna haft ett sådant stilrent entrétak till min utomhusrenovering för att få ett modernt intryck av den nya entrén
 
X Småland - lilla landet där jag numer bor :) Designtak har många fina entrètak, men detta var det vi fastnade för till vårt nybyggda hus då det är både snyggt och praktiskt, trots att vi är grymt kräsna :p Att kassan börjar sina då det alltid blir mkt dyrare än man tror(/hoppas) och då bebis nr 2 kommer vilken minut (!) som helst skulle göra mig extra glad åt en vinst!
 
Svar: X Småland

Jag skulle vilja vinna ett entrétak så att vi kunnat ge det till mina svärföräldrar som finns där i ur och skur för oss! Då dem haft motgångar nu i vintras med bla en trasig panna så har dem själva inte kapitalet till att skaffa ett bra tak och byta ut deras ytterdörr som trots sina 9 år ser avsevärt mycket äldre ut tack vare väder och vind.
Vit ytterdörr med fönster och larmdekaler, vid en tegelvägg, behövande takskydd.
Så att ges möjligheten att inte bara kunna byta deras dörr men även väderskydda den nya hade varit guld värt!
 
Denna veckan slutar lite tidigt med påsk och allt som står för dörren. Veckans vinnare är ingen mindre än white_cheese vars familj och gäster ska slippa stå i regn och snö innan de får upp dörren. Stort grattis!

Motivering: Jag skulle gärna vilja få ett fint entrétak så att våra stackars gäster slipper stå ute i svenskt vårregn, svenskt sommaregn, svenskt höstregn, och svenskt vinterregn, medan de väntar på att vi ska hinna komma och släppa in dem genom dörren. För att inte tala om hur skönt det skulle vara att slippa jonglera barn, bilnycklar och ica-kassar i hällande regn tills man lyckas låsa upp och komma in.
 
  • Gilla
white_cheese och 1 till
  • Laddar…
Stort stort tack, så himla glad jag blev! :heart:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.