Tänk att vi har kommit så långt i byggandet att jag nu börjar fundera på inredning. Äntligen.

Jag letar efter tyg med svart/vita (helst) fotbollar på samt en fondtapet med fotbollsmål (har sett den men kommer inte ihåg vart). Snälla hjälp mig. :-[
 
I avsnitt tre av "från koja till slott" hade de med en fondvägg i form av ett fotbollsmål är det där du har sett det?

Rummet såg ut så här 64.jpg

Här är en länk till inköpslistan för det rummet, för med muspekaren över rummet så ser du var de har köpt tapeten

http://www.kojatillslott.tv3.se/produkter/bild.asp?avsnitt=3&bild=6

Kanske även bäddsetet med fotbollar är något för rummet?
 
Det är exakt den. Har bara hittat den på amerikanska sidor sedan jag såg den i höstas.
Tack så jättemycket.
 
Tapeten är funnen är det någon som vet något om tyg med svart/vita (helst) fotbollar, fotbollsskor eller liknande?
 
Hej!
Vet inte var du kan hitta sånt tyg, men ganska rolig liten fotbollsmatta kan du hitta på "Rusta". 80 cm i diameter, svartvitt. Kanske något för rummet...
 
Trevligt, alla tips mottages tacksamt.
 
Vilken gullig fondtapet till ett pojkrum :), men attans vad lockande det måste vara att sparka en riktig boll mot väggen ;)

//Christina.
 
Klart pojken ska få sparka bollar mot väggen också. Det är ju själva meningen med väggen och tapeten.
 
Ahaaa....... :) Ja då är det ju verkligen en perfekt tapet.

//Christina.
 
Bara man inte har sitt eget sovrum på andra sidan väggen när ynglingen övar straffar! ;)

plexi
 
Ska det bli ett fotbollsproffs av pojken får man nog tyvärr stå ut med det ;) :-[

Som tur är ska vi ha den på en yttervägg. :D
 
Hej!
Jag såg knoppar i form av fotboll på www.smarthem.se, du hittar dem under "barnrum".
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.