Svar nr 2: Charge Vault Technology.
Åker snart till Atlasbergen och vandrar mellan byar och ut i öknen och det lär bli svårt att kunna ladda min mobil. Senare i år på en vandringsresa till Vietnam och även där vandring på landsbygden mellan byar. I sommar hoppas jag dessutom att det blir lite utflykter med min kajak, så batteribackupen kommer jag att ha mycket nytta av.
 
Svar nr 2:Charge Vault Technology.
Skulle passa perfekt att ha med när man är och jagar i stugan :)
 
Svar: 2) Charge Vault Technology.

Motivering: Vi förbereder en treveckors semesterresa med husvagn genom natursköna Sverige och över till det, om inte ännu mer natursköna, Norge och Lofoten. Det blir ett antal fricampingnätter utan el, då maten lagas på grill och gasolkök, stearinljus och batterilampor lyser upp. För telefon och internetuppkoppling lär vi behöva någon slags energibank. Jag har ingen batteribackup nu och det vore kanonbra om den skulle lösa ett litet semesterbekymmer.
 
Hej hopp

Svar Charge Vault Technology

I sommar tar jag med mig familjen på en tre veckors roadtrip i Europa.
Det kommer vara mobiler och plattor som behöver laddas mest hela tiden för att hålla alla nöjda.
Sambo och barn UTAN tillgång till mobiler med sociala medier och spel är ingen bra ingrediens för en lyckad semester. Så jag hoppas på en Mophie så åtminstone den delen inte sätter käppar i hjulen för oss.

Ha det fint
Tommy
 
Rätt svar är 2.

Med två barn på 3 och 5 krävs det en del ström när släkt och vänner ska hälsas på. Bil, tåg eller flyg har inte alltid tillräckligt med uttag för att kunna underlätta för resenärerna. Med en ordentlig powerbank så kan tristessen minskas.
 
Maria T
Rätt svar = 2

Då jag snart tänker vandra i Pyrenéerna kan jag se eget intresse av att äga denna Powerbank, men jag skulle ändå vilja vinna den för att skänka till min underbara glömska syssling, som har en båt och två barnbarn - hon har mycket större behov av denna under åtta sommarveckor än vad jag har i tio dagar.
 
Rätt svar 2.
Behöver ladda batterierna och komma ut i naturen.
 
Rätt svar: 2
Obegränsat med ström är min dröm!
 
Svaret är 2

Denna powerbank skulle komma till väl användning för dottern på den långa flygresan vi skall åka på. Då hon e en riktig youtubare så krävs det lite extra kräm för att hålla humöret uppe hela resan.:rofl:
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn snabbladdande batteribackup till mobilen

[bild]

Trött på att få slut på batteri i mobiltelefonen? Med en powerbank behöver du inte oroa dig över det mer eftersom du lätt och smidigt kan ladda upp telefonen igen var du än befinner dig. Modellen vi tävlar ut är Mophie powerstation USB-C XXL. Som namnet antyder har den USB-C-port vilket gör att du kan ladda väldigt snabbt. Men den har även en USB-A-port om din telefon inte skulle vara utrustad med USB-C. Två personer tar hem varsin powerstation.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor


Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Mophies portabla batterier har en rad fördelar över vanliga batterier, men vad kallar mophie sin teknik att batteriet håller laddningen över en lång tid när batteriet inte används.
Svaret hittar du här: [länk]

1) Priority+ Charging
X) Digital Power Management
2) Charge Vault Technology

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 23 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Mophie. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Mophie för att de sponsrar den här tävlingen.
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn snabbladdande batteribackup till mobilen

[bild]

Trött på att få slut på batteri i mobiltelefonen? Med en powerbank behöver du inte oroa dig över det mer eftersom du lätt och smidigt kan ladda upp telefonen igen var du än befinner dig. Modellen vi tävlar ut är Mophie powerstation USB-C XXL. Som namnet antyder har den USB-C-port vilket gör att du kan ladda väldigt snabbt. Men den har även en USB-A-port om din telefon inte skulle vara utrustad med USB-C. Två personer tar hem varsin powerstation.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor


Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Mophies portabla batterier har en rad fördelar över vanliga batterier, men vad kallar mophie sin teknik att batteriet håller laddningen över en lång tid när batteriet inte används.
Svaret hittar du här: [länk]

1) Priority+ Charging
X) Digital Power Management
2) Charge Vault Technology

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 23 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Mophie. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Mophie för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Driver Vandrarskola och lever primitivt såväl i Sverige som utomlands. I terrängen finns inte så många möjligheter att ladda!
 
Trevlig produkt. Jag lägger min röst på Polos dotter! Vill bara flika in att deras eget webbpris är €149.
 
Rätt svar är 2!

Som föräldraledig går jag lååånga promenader med barnvagnen. Promenaderna ägnar jag åt telefonsamtal, musik och poddar, med resultatet att telefonen oftast lägger av innan promenaden är slut - framför allt under vinterhalvåret. Tänk vilken räddning en powerbank hade varit!
 
Rätt svar:nr 2

Är ofta i en ensligt belägen stuga,
har endast en opålitlig el där(en solpanel o batteri), och även tyvärr ett opålitligt hjärta(hjärtsjuk),så det vore toppen att ha en riktigt pålitlig backup(till framförallt mobilen) som denna powerbank,
att vinna denna det skulle göra min dag i många dagar!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn snabbladdande batteribackup till mobilen

[bild]

Trött på att få slut på batteri i mobiltelefonen? Med en powerbank behöver du inte oroa dig över det mer eftersom du lätt och smidigt kan ladda upp telefonen igen var du än befinner dig. Modellen vi tävlar ut är Mophie powerstation USB-C XXL. Som namnet antyder har den USB-C-port vilket gör att du kan ladda väldigt snabbt. Men den har även en USB-A-port om din telefon inte skulle vara utrustad med USB-C. Två personer tar hem varsin powerstation.

Totalt värde cirka: 2 500 kronor


Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Mophies portabla batterier har en rad fördelar över vanliga batterier, men vad kallar mophie sin teknik att batteriet håller laddningen över en lång tid när batteriet inte används.
Svaret hittar du här: [länk]

1) Priority+ Charging
X) Digital Power Management
2) Charge Vault Technology

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 23 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Mophie. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Mophie för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: 2

Motivering: Snart är det sommar och semester med camping och husbil!!! Off-grid, så klart.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.