highstream skrev:
Tack för din synpunkt iaf!
Skönt att mina neggiga åsikter togs emot väl ändå. Huvudsaken är förstås att ni är nöjda. Men den där microplaceringen är bra svår det måste jag säga igen! :)

Och om hörn så har ju Blum (är det väl) fräcka lådor för hörn, har ni sett dem? Bara en parentes.

Lite textiler av helrätt modell (som TyraMyra sa) så kanske det blir lite varmare. Ska ni ha in något mer eller är det totalt spikat och klart?

 
Mmm, jag håller med om att det inte är bästa lösningen för mikron men vi kunde inte offra någon plats i väggskåpen och ville inte ha den stående på bänskivan..
Inte så troligt att den lådvarianten passar i stil och färg med IKEA:s lådor? Men den var häftig!
Det är inte helt klart.. lite textiler och annat saknas ;)
 
Tapeten är väl också köpt på Bauhaus? :cool:

Var inne på o ha den i köket ett tag vi också, men blev tillslut en annan. Men det vart ju snyggt :)

Övriga köket också för den delen!
 
Japp, bauhaus, vad blev det för din del?
 
Blev nån vit tapet med blommor, minns faktiskt inte vart vi köpte den.

"Chefen" ville ha den, och jag ville ha den ni tog. Det blev som det brukar bli när det gäller inredning :D
 
Jag tycker det jättesnyggt! [smiley=tekst-toppie.gif]Jag gillar det rena,vita,moderna.
Men det är ju tur att alla har olika smak!För annars skulle det var trist att komma hem till någon som har det exakt som en själv...
Jag håller med Tank77, det blir för mycket med alla ek-skivor och ek-kök och valnöt som är inne nu. Men sen kan jag tycka det är snyggt med lite ek i alla fall...men inte hos mej :-X ;D
 
Håller med, så lite trämaterial som möjligt i köket för min del..förutom golvet, har lite svårt för plast eller klinker
 
Hej!

Jag tycker också att det är snyggt. Vi ska också göra vitt med mörk laminatskiva och trägolv, så det var kul att se något liknande. Man jag kommer att ha hel diskbänk eftersom jag tycker att det bara är rostfritt som fungerar till det.

Tjusigt!
/pinebar
 
pinebar skrev:
Man jag kommer att ha hel diskbänk eftersom jag tycker att det bara är rostfritt som fungerar till det.
Hur menar du med "fungerar till det" ??  :-?
 
Jag slabbar.
Med mat, blomkrukor, färger, lacknafta......
Är inte alltid så noga med att torka upp allt på en gång, för jag är kladdig om fingrarna då.

En rostfri diskbänk kan man alltid rengöra ändå. Dessutom är jag skeptisk till att ha en limmad fog alldeles i kanten på hon, oavsett om den är över- eller underlimmad.

:) pinebar
 
Hehe okej, jag har haft både över- och underlimmad och har inte haft några problem.. Jag kanske slabbar för lite ;)
 
ginnfilt skrev:
Microdelen ser tyvärr ut som både tvättstuga och ryggont.

Delen bredvid micron borde man kunna ha ett tillsågat elementskydd framför, alt göra ett tufft själv med gångjärn så det öppnas som en lucka.
Fyller funktionen (elementets) och samtigt döljer huvudvärken.
 
Joo men det måste väl fortfarande vara hyllor framför så luften kan strömma fritt?
 
Fråga....
vad är det för fläkt?

//Linn
 
Delen bredvid micron borde man kunna ha ett tillsågat elementskydd framför, alt göra ett tufft själv med gångjärn så det öppnas som en lucka.
Fyller funktionen (elementets) och samtigt döljer huvudvärken.
Joo men det måste väl fortfarande vara hyllor framför så luften kan strömma fritt?
Tror du missuppfattat. Severus menar nog att man ska göra en kökslucka av material som man gör elementskydd av och på så sätt dölja det mesta av stöket men ändå tillåta luftpassage.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.