Planerar bygga vinterbonat uterum med skjutdörrar + byte av övriga fönster till vårt hus och intresserad av PVC-alternativ. Blev insnöad på KRONFÖNSTER men behöver se och "känna" produkterna innan köp.

Bor "tyvärr" :) i Stockholm. Kontaktade Kronfönsters visningsavdelning (finns show-room i Stockholm) men fick veta att de bara har visning vissa arbetsdagar i veckan och endast arbetstid med fokusering på företagskunder... Kronfönster går därmed bort för min del eftersom jag inte tänker ta tjänstledigt för att se deras fönster...

Finns det bra alternativa leverantörer av vinter-skjutdörrar, som man kan se i Stockholmsområdet och som har flexibilitet utanför arbetstider? Någon som kan tipsa?
 
Redigerat:
Nordiska fönster hade showroom fram till nyligen, men de har tyvärr stängt det.
Jag åkte dock förbi Kronfönsters showroom oanmäld en lunch och eftersom de delar showroom med någon som har sitt kontor där så var det fritt att titta på grejerna. Dock ingen representant från kronfönster på plats.
Bygg-Ole i Nacka har annars visningsfönster och dörrar från flera leverantörer, men vet inte på rak arm vilka och om något är PVC.
 
  • Gilla
jokomoko
  • Laddar…
Såg just att WillabGarden Bromma nu har har öppnat för visning på Lördagar :) Vi åker dit idag. Idag blir det start för vårt Vinter-Rum-Projekt :)

Synd att Kronfönster inte kan erbjuda detta. (Synd för Kronfönster dvs)
 
  • Gilla
Mazen
  • Laddar…
J jokomoko skrev:
Såg just att WillabGarden Bromma nu har har öppnat för visning på Lördagar :) Vi åker dit idag. Idag blir det start för vårt Vinter-Rum-Projekt :)

Synd att Kronfönster inte kan erbjuda detta. (Synd för Kronfönster dvs)
Willab har även extra öppet i morgon söndag 18/3 11-15
 
  • Gilla
jokomoko
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.