Ingen aning om var man köper lampan, men den där hemsidans våningar var inte att leka med! Drägel... Släng dig i väggen, Sköna Hem!

Undrar om lägenheterna säljs med eller utan möblemang, eftersom ganska många av bilderna var på enskilda möbler eller tavlor. Undrar vilket som har kostat flest antal miljoner: möblerna eller lägenheterna?
Suck, och här diskuterar vi våra Älvsbyhus...
 
Jag har sett liknande lampor, men inte som taklampor utan mer som "puffar" som ligger på golvet och även som golvlampor. De har varit tillverkade i något nylonaktigt tyg, men jag minns inte alls var jag sett dem.

Ring och fråga på Svenssons i Lammhult , Nordiska Galleriet eller något liknande.

Snygg var den iallafall!
 
Wow vilka lyor, och såg ni sekelskiftesvillan i Djursholm, sikket snyggt badrum alltså. Men det är klart att man kan ju bygga rätt fint själv för de 15 milj. huset (?) kostade ;)
 
Tycket iofs att lampan var gräslig, men den ser faktiskt ganska lätt ut att göra själv.... Finns ju rispapper eller tunt tyg att köpa..Lite ståltråd och sedan är det bara att sätta igång............
 
Jag har sett lampan i offentliga lokaler, minns inte var...jo, det var nog i Naturhistoriska muséet i matsäcksmatsalen!
Men sen tror jag faktiskt att jag sett den på Sallén i Uppsala.
Lycka till!
/Ulle
 
Jo, jag är säker att det var på Naturhistoriska, för det hängde fullt med stooora kuddar i taket. Häftigt! Ungarna gillade dom oxå!
/U
 
Hej! :)

Tror mig veta att Senab Interiör och design i Sthlm och Gbg är återförsäljare av lampan.
Gå in på www.senab.com så kanske du kan få reda på mer.

Ha en bra helg
Ingela
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.