Vinn: Skydda mobiltelefonen under renoveringen

Person som går på en träbro med en mobiltelefon skyddad med Zagg InvisibleShield, solnedgång i bakgrunden.

Renoveringsarbete och husfix innebär en riskfylld miljö för mobiltelefonen. Och att krossa glaset på den är förenat med dyra reparationskostnader idag. Genom att skydda skärmen behöver du inte längre oroa dig. InvisibleShields produkter använder den senaste skärmskyddstekniken och är extremt starka, de har därför livslång garanti. Fem personer tar hem varsitt Zagg InvisibleShield Glass+ till sin mobiltelefon. Glass+ använder Ion Matrix för maximalt skydd mot repor samtidigt som det behåller den kristallklara skärpan och precisionen från din skärm och ger maximal bildkvalitet. Skyddet har en oljeresistent yta.

Totalt värde cirka: 1 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Zagg:s InvisibleShield var först i världen med skärmskydd. Från vilken industri kom materialet i Zagg Incs första produkt ifrån?
Svaret hittar du här: https://www.zagg.com/eu/en_eu/invisibleshield

1) Polisiär teknik som används av insatsstyrkorna
2) Militär teknik som skyddade helikopterblad
3) Skydd som användes av brandmän i Amerika för att skydda mot hetta

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 16 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Zagg. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Zagg för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: x

Motivering: Var inte nöjd med plastfilmer jag använt tidigare. Nu har jag ny telefon som hänger med vid småreparationer och andra projekt både i villan och i stugan men också på fisketurer och löprundor så det vore fint med nåt som skyddar extra bra!
 
Svar militären

Jag snickrar och renoverar en massa. Behöver!!
 
Svar 2 militär.

Fick hem min nya s9 igår. Vore perfekt med ett skyddande skal. Har två småbarn hemma som gärna skicka saker i golvet
 
Svar: 2) Militär teknik som skyddade helikopterblad

Vill ge till en son som har haft maximal otur med sina mobiler. Han har två stora hundar, en 3-årig son och håller på att renovera lägenheten. Hans mobiler har råkat ut för diverse olyckor och dags nu att skaffa den tredje på korttid. Håller tummarna att jag kan ge detta i present!
 
Svar: 2 Militär teknik som skyddade helikopterblad.
Har jämt otur med mina telefoner att glaset går sönder trots de skydd jag har. Behöver ett extremt skydd för att slippa byta displayglaset ständigt o jämt, som ju blir dyrt i längden.
 
hsd
Svar#2
Jag borde vinna för jag mosar skärmen på vilken mobil som helst inom 2 månader vilket inneburit att jag brukar köpa 4-5 st billiga i stöten numera.
Senaste gången jag hade en smartphone(Galaxy S3) så rök skärmen efter mindre än en månad, dagen efter att jag fått tillbaka den med ny skärm så var det dags igen, jag jobbar inom tillverknings industri och är ofta inne i maskiner och rotar.
 
Svar militären.

Jag tillbringar nästan hela min fritid i stallet. Att ha med sig mobiltelefon när jag är i stallet är en säkerhetsfråga särskilt när jag är själv. Stall har betonggolv som inte är så snällt mot mobiltelefonen om den till exempel glider ur fickan eller det händer något när man tränar med hästen. Så hjälp mig att göra min tillvaro i stallet och vid ridning säkrare så att jag vet att jag alltid kan larma om en olycka händer.
 
Svar 2
Med min Nokia 3310 kan jag erbjuda Zagg ett fullgott skydd.
 
N Nybyggt torp skrev:
Svar: x

Motivering: Var inte nöjd med plastfilmer jag använt tidigare. Nu har jag ny telefon som hänger med vid småreparationer och andra projekt både i villan och i stugan men också på fisketurer och löprundor så det vore fint med nåt som skyddar extra bra!
Ojdå, missade att det stod alternativ 1, 2 och 3 och inte 1, X och 2 - menar såklart alternativ 2!!!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn: Skydda mobiltelefonen under renoveringen

[bild]

Renoveringsarbete och husfix innebär en riskfylld miljö för mobiltelefonen. Och att krossa glaset på den är förenat med dyra reparationskostnader idag. Genom att skydda skärmen behöver du inte längre oroa dig. InvisibleShields produkter använder den senaste skärmskyddstekniken och är extremt starka, de har därför livslång garanti. Fem personer tar hem varsitt Zagg InvisibleShield Glass+ till sin mobiltelefon. Glass+ använder Ion Matrix för maximalt skydd mot repor samtidigt som det behåller den kristallklara skärpan och precisionen från din skärm och ger maximal bildkvalitet. Skyddet har en oljeresistent yta.

Totalt värde cirka: 1 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Zagg:s InvisibleShield var först i världen med skärmskydd. Från vilken industri kom materialet i Zagg Incs första produkt ifrån?
Svaret hittar du här: [länk]

1) Polisiär teknik som används av insatsstyrkorna
2) Militär teknik som skyddade helikopterblad
3) Skydd som användes av brandmän i Amerika för att skydda mot hetta

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 16 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Zagg. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Zagg för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är alternativ (2) -Militär tekninksom skyddade helikopterblad.
Jag vill gärna vinna eftersom mina fingerleder är utslitna p.g.a. artros, vilket medför att jag ofta tappar saker så jag har fått byta glas på min mobil 2 gånger de senaste två åren. VOre trevligt att slippa den kostnaden
 
Rätt svar är 2. Svårt för mig nu med motivering, skulle ju vilja säga att jag har otur och därför går mobilerna sönder, men för att vinna måste man ju ha tur? Nä, här är det nog bara att vara ärlig, jag behöver för jag är klantig :)
 
Veckans vinnare är Nybyggt Torp, Kurtivan, Frihamra, Maxmsm och UllaK40. Stort grattis, ni har vunnit varsitt displayskydd till mobiltelefonen.

Kurtivan motivering: Svårt för mig nu med motivering, skulle ju vilja säga att jag har otur och därför går mobilerna sönder, men för att vinna måste man ju ha tur? Nä, här är det nog bara att vara ärlig, jag behöver för jag är klantig :)

Nybyggt torp motivering: Var inte nöjd med plastfilmer jag använt tidigare. Nu har jag ny telefon som hänger med vid småreparationer och andra projekt både i villan och i stugan men också på fisketurer och löprundor så det vore fint med nåt som skyddar extra bra!

Frihamra motivering:
Jag vill gärna vinna eftersom mina fingerleder är utslitna p.g.a. artros, vilket medför att jag ofta tappar saker så jag har fått byta glas på min mobil 2 gånger de senaste två åren. Vore trevligt att slippa den kostnaden

Maxmsm motivering:
Jag borde vinna för jag mosar skärmen på vilken mobil som helst inom 2 månader vilket inneburit att jag brukar köpa 4-5 st billiga i stöten numera. Senaste gången jag hade en smartphone(Galaxy S3) så rök skärmen efter mindre än en månad, dagen efter att jag fått tillbaka den med ny skärm så var det dags igen, jag jobbar inom tillverknings industri och är ofta inne i maskiner och rotar.

Ullak40 motivering:
Har jämt otur med mina telefoner att glaset går sönder trots de skydd jag har. Behöver ett extremt skydd för att slippa byta displayglaset ständigt o jämt, som ju blir dyrt i längden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.