Krilleman
-20% 8/3 som @ason redan skrivit om ovan så blir priset bättre! (y)
 
  • Gilla
scim
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Nu brukar ju inte K-rauta vara kända för att vara billiga men ... [bild] [bild]
Men det är ju 20% på allt den 8 mars...så då är den bara drygt 30% dyrare än billigast på Prisjakt :rofl:
 
  • Gilla
Johannes Kullgren och 1 till
  • Laddar…
De hade en lastpall vid kassan (Sisjön) med -30% grejer. Såg dock ut att vara saker som var 50% ut från början :)
 
S scim skrev:
Men det är ju 20% på allt den 8 mars...så då är den bara drygt 30% dyrare än billigast på Prisjakt :rofl:
Kollade just den sågen på prisjakt och de var dyrast, nästan dubbla priset mot billigaste!
 
Kanske läge för ett fynd på onsdag 7/3, Clas Ohlson ger 20% rabatt på ett helt köp. Gäller medlemmar i Club Clas. :)
 
S Snowball skrev:
Kanske läge för ett fynd på onsdag 7/3, Clas Ohlson ger 20% rabatt på ett helt köp. Gäller medlemmar i Club Clas. :)
Sms-kupong-krav??
 
T
elpaco elpaco skrev:
Sms-kupong-krav??
Fick också mail om det. Gäller alla medlemmar både på nätet och i butik. Inget sms och det gäller även de som blir medlemmar inför köpet :)
 
  • Gilla
faf
  • Laddar…
S Snowball skrev:
Kanske läge för ett fynd på onsdag 7/3, Clas Ohlson ger 20% rabatt på ett helt köp. Gäller medlemmar i Club Clas. :)
Ohh, kanske det dags att investera i den där stående vedklyven om man nu får 900pix i rabatt... Eller kanske något roligare som en PBD40 som många talar gott om!?

Hmm...
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S Snowball skrev:
Kanske läge för ett fynd på onsdag 7/3, Clas Ohlson ger 20% rabatt på ett helt köp. Gäller medlemmar i Club Clas. :)
Kanske dags att uppgradera sin Scheppach slip till en Tormek T4!
 
Länktråd FFS
 
  • Gilla
Hammarfall och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Rdna och 2 till
  • Laddar…
Jag har en dw745 och precis som sagts innan så är det jobbigt att ta bort klyvkniven. Man måste ha verktyg och det är trångt. Det är inte att rekomendera att ta bort den men ibland så måste man för att t.ex. såga en fals. Annars tycker jag att det är en toppensåg, har bytt till en 40 tänders laserskuren klinga och bytt ut gerangållet mot en incra. Har inte upplevt sågen som klen med sina 1700w men det beror nog på vad man sågar. Byggde ett eget bord så jag köpte bara sågen. Fick den för 5200kr för många år sedan när clas ohlson hade 20% (precis som idag) ett bra pris då när det näst billigaste låg kring 7000kr på prisjakt. Nu har den gått ner i pris. Nästa såg får bli en med mjukstart, enklare klyvkniv och gärna ett bord av gjutjärn. Önskar dem sålde sawstop i Sverige.
 
richardtenggren
M mahus skrev:
Jag har en dw745 och precis som sagts innan så är det jobbigt att ta bort klyvkniven. Man måste ha verktyg och det är trångt. Det är inte att rekomendera att ta bort den men ibland så måste man för att t.ex. såga en fals. Annars tycker jag att det är en toppensåg, har bytt till en 40 tänders laserskuren klinga och bytt ut gerangållet mot en incra. Har inte upplevt sågen som klen med sina 1700w men det beror nog på vad man sågar. Byggde ett eget bord så jag köpte bara sågen. Fick den för 5200kr för många år sedan när clas ohlson hade 20% (precis som idag) ett bra pris då när det näst billigaste låg kring 7000kr på prisjakt. Nu har den gått ner i pris. Nästa såg får bli en med mjukstart, enklare klyvkniv och gärna ett bord av gjutjärn. Önskar dem sålde sawstop i Sverige.
Kan du inte visa upp den på bild? :)
Har en helt original jag bara :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.