Svaret är: Tornberget har 12 steg !

Min anledning till varför just jag skulle behöva en trapp är enkel, vi har ingen trapp inomhus upp till övervåningen på grund av utrymmesskäl, skall vi upp på övervåningen får man snäll gå ut.
Men med denna eminenta och utrymmessnåla trapp så skulle problemet vara löst :)
 
Svar. 2 WOW den skulle vara perfekt till mina små pigor att trippa upp till deras loft,.på ett säkert sätt
 
12 steg har den fina trappen. Om vi skulle vinna så skulle den gamla källartrappen tas bort. Den skulle då ersättas med denna skönhet och vår hall skulle bli dubbelt så stor.
 
Svar: 2. (12 steg)

Har i två års tid renoverat mitt lilla torp. Trappan upp till loftet, som satt på utsidan av huset, är borttagen. Nu blir det att ställa in stegen i rummet för att ta mig dit upp.
Eftersom stugan är liten, så är det en gåvänligt trapp som tar liten plats, som saknas. Denna spartrappa ser ut att ha dessa egenskaper.
Vilken känsla för mig som pensionär, att slippa ta fram stegen varje gång jag ska upp till loftet. Bara att ta trappan!
Och vilket kliv det kan bli. Från stegen, till trappstegen!
 
Svar: 12 steg

”Vill ”gå på god fot” i livet,
och kunna ta det stora klivet.
Få det lättare att till vinden gå,
skönt för huvud, kropp och tå.”
 
Svar 2 12 st.

Motivering: Denna skulle sitta fint i min ManCave ovanför garaget. Jag saknar en snygg trapp där. Just nu har jag en nedfällbar stege. Inte så praktiskt eller snyggt.
 
Svarar: 12 steg.
Jag är i trängande behov av en trappa till övervåningen. Behöver en som behöver liten area. Jag får bo i en förrådsbyggnad tills jag lyckas spara i hopp pengar så jag kan flytta in i boningshuset efter nöd renoveringen. Får inga lån för liten pension men sparar 50% av den varje månad sen ett år =o)
 
Veckans vinnare är ingen mindre än Markokoistinen som både saknar trappa och har väggar som matchar ByggEras trapp. Nu kan ni gå upp till ert nya rum med stil. Stort grattis!

Motivering: Vi har bara en tillfällig stege till vårt loft idag. Obekvämt och krångligt att ta sig upp till ett fint ordninggjort rum! Vi skulle behöva få till en ordentlig trappa upp så rummet kommer till användning! Vi har björkfaner på väggarna i rummet nedanför med svarta detaljer så trappan skulle passa perfekt hos oss!
 
Tack så jätte mycket! Nu är trappan monterad på plats!
//M
 
  • Nyinstallerad svart spiraltrappa i ett vardagsrum med vedspis och inredning.
  • Nyinstallerad spiraltrappa i ett modernt vardagsrum bredvid en vedkamin och växtdekorationer.
  • Gilla
brfbo och 5 till
  • Laddar…
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Veckans vinnare är ingen mindre än Markokoistinen som både saknar trappa och har väggar som matchar ByggEras trapp. Nu kan ni gå upp till ert nya rum med stil. Stort grattis!

Motivering: Vi har bara en tillfällig stege till vårt loft idag. Obekvämt och krångligt att ta sig upp till ett fint ordninggjort rum! Vi skulle behöva få till en ordentlig trappa upp så rummet kommer till användning! Vi har björkfaner på väggarna i rummet nedanför med svarta detaljer så trappan skulle passa perfekt hos oss!
 
  • Modernt vardagsrum med en spiraltrappa som leder upp till en loft.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.